Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
kondzio310
Kondziu
Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
Teraz wyrażę swoje zdanie, głowice słoneczkowe są inaczej zaprojektowane, i ich budowa polega na tym aby więcej powietrza leciało na ożebrowanie cylindra, I jak by nie patrzeć gabarytowo ta głowica słoneczkowa jest mniejsza, jedynie ma dłuże ożebrowanie, Jak miał bym się bawić w dodatkowe chłodzenie, to dospawał bym dłuższe żeberka do cylindra, bo cylek ma wyższą temperature podczas pracy tarcie robi swoję.
Jedym z powodów przegrzewania się silnika jest źle ustawiony zapłon , zacznij od tego a nie od ingerencji w budowie głowicy :] . Miałem pare przypadków co musiałem się śpieszyć i to bardzo aby przebyć trase 20 km w krótkim czasie, i łądowałem na wysokich obrotach cały czas, i jeszcze do tego górki , i nie miałem problemu z przegrzewaniem się silnika
|
|
09-05-2013 20:08:00 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200 - kondzio310 - 09-05-2013 20:08:00
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|