Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Wysokie obroty po puszczeniu manetki
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!

Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Wysokie obroty po puszczeniu manetki
Podnoszą ci się obroty powiadasz?? Zestaw naprawczy gaźnika i na kolejne 2k masz ten problem z głowy... Winowajcą jest wytarta przepustnica... I zapewne nie trzyma ci równo obrotów na biegu jałowym, a jak przy gazujesz to obroty trzymają się na połowie, i dopiero opadają na niskie...
Druga opcja, która była by twoim szczęściem! To że iglica ma luzy. i przeskakuje po ząbkach... Ta część również jest lipna i bardzo szybko się zużywa!
I tych dwóch opcji jestem pewien, że to jedna z nich! Bo miałem już dziesiątki razy z tym do czynienia...  Nawet kiedyś wydałem 50zł na nowy gaźnik, i owszem, pół roku, może i więcej chodził idealnie! Później znów kłopoty z regulacją obrotów... I gdyby Jotkov posiadał śrubę od regulacji dawki paliwa na jałowym, to problem był by z głowy, jak to jest w 019 czy 023. 
Ja osobiście z tym problemem uporałem się zakładając gaźnik od 023... Ale na pewno lepszy jest K60B!
|
|
09-05-2013 14:13:48 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Wysokie obroty po puszczeniu manetki - Boszu - 09-05-2013 14:13:48
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|