| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Wysokie obroty po puszczeniu manetki
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Boszu   Bo na gumie, latać umie!
 
  
 
   Liczba postów: 604
 Imię: Jacek
 Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Wysokie obroty po puszczeniu manetki 
 
				Podnoszą ci się obroty powiadasz?? Zestaw naprawczy gaźnika i na kolejne 2k masz ten problem z głowy... Winowajcą jest wytarta przepustnica... I zapewne nie trzyma ci równo obrotów na biegu jałowym, a jak przy gazujesz to obroty trzymają się na połowie, i dopiero opadają na niskie...  
Druga opcja, która była by twoim szczęściem! To że iglica ma luzy. i przeskakuje po ząbkach... Ta część również jest lipna i bardzo szybko się zużywa! 
I tych dwóch opcji jestem pewien, że to jedna z nich! Bo miałem już dziesiątki razy z tym do czynienia...    Nawet kiedyś wydałem 50zł na nowy gaźnik, i owszem, pół roku, może i więcej chodził idealnie! Później znów kłopoty z regulacją obrotów... I gdyby Jotkov posiadał śrubę od regulacji dawki paliwa na jałowym, to problem był by z głowy, jak to jest w 019 czy 023.   
Ja osobiście z tym problemem uporałem się zakładając gaźnik od 023... Ale na pewno lepszy jest K60B!
			 |  |  
	| 09-05-2013 14:13:48 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Wysokie obroty po puszczeniu manetki -  Boszu - 09-05-2013 14:13:48 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |