[Poradnik] Szlif cylindra za pomocą rozwiertaka.
|
Autor |
Wiadomość |
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: [Poradnik] Szlif cylindra za pomocą rozwiertaka.
Jak byś miał choć trochę pojęcia, to potrafił byś zmierzyć prędkość GPSem dokładnie. Już z samych względów technicznych licznik rowerowy jest bardziej gadżetem niż wiarygodnym źródłem odczytu prędkości.
A co do Twojego super tłumika i kierownicy z BMX'a. Nie chciałem tego komentować i po prostu przemilczeć, ale wiejski tunning Twojego ogara, typu radio, tłumiczek i sportowy bagażniczek są na liście zaraz za pomysłem szlifowania cylindra rozwiertakiem, i zaraz przed teorią honowania w celu ominięcia docierania, ustawianiu rozwiertaka suwmiarką, rysami od korby i podsumowaniem znaczenia luzu na tłoku.
Co do teorii z pierścieniami w silniku 223... Z niejednym już silnikiem miałem doczynienia, i nie tylko z 223. Nie raz słyszałem taki silnik po szlifie, i dzwonienie pierścieni w krótkim czasie po szlifie nie jest normalne. Gdy pierścienie dzwonią, luz jest za duży, proste.
- Volvo V70 II
- Honda Transalp 600V
- Romet Kadet 110 Automatic
- Romet Komar
- Romet Ogar 200
- Opel Astra G
*** ...i wtedy rzekł - Nie da się. ~ Tomasso94 ***
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2013 23:31:49 przez Tomasso94.)
|
|
25-04-2013 23:28:33 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: [Poradnik] Szlif cylindra za pomocą rozwiertaka. - Tomasso94 - 25-04-2013 23:28:33
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|