Jawa 50 - Rozpoławianie Silnika.
|
Autor |
Wiadomość |
kondzio310
Kondziu
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Jawa 50 - Rozpoławianie Silnika.
Co jeden to lepszy mechanik ![:F :F](images/zab.gif) >
Ściągacz jest potrzebny do ściągnięcia zębatki z wału, bo inaczej nie rozpołowisz silnika. Dalej rozpoławiaj jak chcesz, nie idzie inaczej rozpoławia się w środku nie po bokach, więc nie ma wyboru ,jedynie silnik może byc przechylony w jedną lub w drugą strony. Jak będziesz wyciągał lewy karter i nie chcesz żęby tryby sie nie rozleciały uważaj na wałek sprzęgłowy bo zostaje w łożysku w lewym karterze i trzeba go palcem popchnąć i wtedy skrzynia sie nie rozpada.
Na reszcze pytań odpowiedział kolega. czyli pytanie 2 i 4 ale co do 2 to przerwa 0.3 mm ja ustawiam i działa, i ustawiam przerwe na platynach gdy platynki są najszerzej otwarte a nie w GMP
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-04-2013 00:06:45 przez kondzio310.)
|
|
14-04-2013 00:05:53 |
|
1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post:1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post.
ellsa (04-14-2013)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jawa 50 - Rozpoławianie Silnika. - kondzio310 - 14-04-2013 00:05:53
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|