Doładowanie W Romecie
|
Autor |
Wiadomość |
tramwajarz
Król Śmieciarek xd
Liczba postów: 2,165
Imię: Daniel
Skąd: Rzgów/k.Łodzi
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Doładowanie W Romecie
(02-04-2013 21:36:49)grzesiek.r napisał(a): Musiałbyś użyć jakiegoś kompresora np: elektrycznego. bo prawdziwej turbosprężarki nie rozpędzisz taka ilością spalin jaka powstaje w silniku o pojemności 125cm, zamontować go między gaźnikiem i cylindrem. Więcej nie napisze bo sam w 1996 pół wakacji spędziłem nad takim pomysłem w WSK 125, użyłem czegoś w rodzaju turbinki kowalskiego napędzanej silniczkiem elektrycznym. Niestety po miesiącu porzuciłem pomysł bo nic z tego nie wyszło, mimo regulacji zapłonu i gaźnika mocy nie było.Dopiero kilka lat później nauczyciel w technikum wytłumaczył zasadę pracy silnika 2T i 4T. Chyba że przerobisz go na zasilanie bezpośrednie z pominięciem skrzyni korbowej, to masz szanse powodzenia.
o i widzisz twoja odpowiedz jest już sensowna a nie tylko wejdz na google
do uturbienia małego silnika np wsk potrzeba by małej turbinki od diesla ,one właśnie są małych rozmiarów,doładowanie zaczynał bym stopniowo od 0.1 Bara i stopniowo zwiększał,oczywiście podniósł bym głowice nawet o te 1mm dzeki temu będzie to bardziej bezpieczne
Ew sprężarka mechaniczna,napędzana walem korbowym,tylko ze sprężarki mechaniczne mają moc od dołu a turbosprężarki górę
No nic jak narazie nikt sensownie nie odpowiedział mi co reguluje ciśnienie doładowania bo na pewno nie zawór upustowy zwany bov-em on tylko wypuszcza nadmiar powietrza po zamknięciu przepustnicy
I jeszcze jedno,do takich przeróbek najlepiej użyć nadciśnieniowego gaźnika ew uszczelniony krajowy
Romet 50-T1 1979
Honda SFX 50 1995
Derbi GPR 50 2003
Romet Sport 1986
Romet Sport 1987
|
|
03-04-2013 11:42:11 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Doładowanie W Romecie - tramwajarz - 03-04-2013 11:42:11
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|