Różowe 50-T-1 by Tasiemiec
|
Autor |
Wiadomość |
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Różowe 50-T-1 by Tasiemiec
Z zatankowaniem problemu nie będzie, bo ludzie na stacji nie są od weryfikowania kto co jak zrobił i z czym jeździ. Gaz owszem LPG, ale instalacja będzie działać na zasadzie instalacji LPI, czyli gaz w formie płynnej. Nadal nie wiem o co chodzi Ci z sposobem 3, podawaniem gazu. Zrobienie dyszy którą będzie wtłaczany gaz go gaźnika nie ma najmniejszego problemu. Jest to 2t, więc wystarczy że doprowadzimy gaz do gaźnika, a podciśnienie i prawa fizyki dalej zrobią swoje. Smarowanie również można jakoś rozwiązać, więc technicznie nie ma przeciwwskazań, i teoretycznie wszystko powinno ładnie chodzić. Oczywiście elektrozawór i regulator dawki gazu będzie zamontowany. Butla będzie robiona również na zamówienie, więc to nie będzie kolejny projekt z butlą turystyczną na bagażniku jak tego pełno w necie jest
Chłodzenie cieczą a powietrzem? Co za różnica jeśli nie ma parownika? Poza tym jak jakiś części nie ma, to trzeba je wyprodukować. Proste
- Volvo V70 II
- Honda Transalp 600V
- Romet Kadet 110 Automatic
- Romet Komar
- Romet Ogar 200
- Opel Astra G
*** ...i wtedy rzekł - Nie da się. ~ Tomasso94 ***
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-03-2013 01:19:11 przez Tomasso94.)
|
|
26-03-2013 01:17:52 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Różowe 50-T-1 by Tasiemiec - Tomasso94 - 26-03-2013 01:17:52
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|