Romet Komar 2352W
|
Autor |
Wiadomość |
kondzio310
Kondziu
Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Komar 2352W
Dzisiaj lekkie postępy, niby 2 godziny robiłem ,a wielkich efektów nie ma.
No wiec tak silnik z rometa na stół operacyjny, i z racji tego żę jeszcze nie pożyczyłem ściągacza od magneta do 023, no to zabrałem się za drugą stronę silnika, mianowicie sprzęgło. Chciałem olej spuścić, ale nie leciało , no to zdejmuje pokrywę, za dużo oleju nie było minimalnie, ale czuć że ten olej już wiekowy hehe , śmierdział niemiłosiernie, nigdy nie czułem żeby olej miał taki zapach, olej ok. Oczywiście woda w środku była , żeby nie było nudno.
Dalej zabrałem się za sprzęgło, Rozbieram wszystko na części pierwsze, rozklejam tarcze, tą pierwszą od góry, a tu miłą niespodzianka bo ebonitowa tarcz sprzęgłowa, miałem nadzieje żę druga też będzie ebonitowa, ale niestety jest z korku, podczas odklejania tarczy, od przekładki tarcz straciła kilka ząbków z korku , Ale Wszystko w miare poczyściłem i bedzie ok, ale ta przekładka z 3 bolcami no nie wiem bo te bolce jakieś krzywe, pomijając fakt że jeden bolec jest luźny
Jeszcze miłą niespodzianką było zobaczenie napisu "ZMD" na tłoku . Cylinder progu nie ma, rys też nie widać, jedynie powierzchowny nalot rdzy ale to zniknie .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-03-2013 21:01:42 przez kondzio310.)
|
|
11-03-2013 20:59:11 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Komar 2352W - kondzio310 - 11-03-2013 20:59:11
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 12 gości
|
|