| 
		
	 
		
			| 
					Jawa 350 Twin Sport 1987r
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Kuubaxx   Bandyta
 
  
 
   Liczba postów: 79
 Imię: Jakub
 Skąd: Lublin, Lubartów
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Jawa 350 Twin Sport 1987r 
 
				Po kilku tych nieudanych próbach uruchomienia silnika wziąłem go na warsztat. Nadwozie aktualnie jest rozebrane. Został tylko przód. Co do problemu z odpaleniem znalazłem parę czynników, które prawdopodobnie przyczyniły się do problemu. A mianowicie spore iskrzenie na platynkach, simmering od strony sprzęgła do wymiany. Krzywka zapłonowa na moje oko już do wymiany.. Po za tym nieszczęsna guma flanszy gaźnika. A teraz uwaga najlepsze: brak uszczelek pod głowicami - mieszanka waliła na boki.. Co widać na poniższym zdjęciu:     
Łańcuszek sprzęgła do wymiany:
   
"Smoła" z silnika:
   
Przy okazji. Ile powinna wynosić grubość klocków na sprzęgle. Średnia jaka mi wyszła to 3,5 mm. Wahania klocków są okropne. Od 3,3 mm do 3,9 mm na jednej tarczy.
   
Pierścienie również mam do wymiany. Luz na rowkach ma 1,25 mm. Jak wyczytałem w instrukcji nie powinien przekraczać 0,8 mm. Myślę że wymiana pierścieni będzie wystarczająca. Jutro dla pewności zmierzę średnice cylindrów.
 
Musze również kupić wirnik. W moim zerwał się drucik..
 
Zdjęcia w albumie:
https://plus.google.com/photos/107191230...h6yG06PWSA
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2013 00:31:31 przez Kuubaxx.)
 |  |  
	| 03-03-2013 00:29:43 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Jawa 350 Twin Sport 1987r -  Kuubaxx - 03-03-2013 00:29:43 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |