Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
2 cylindry w silniku 023
|
Autor |
Wiadomość |
Feiro
Typ Homemade
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 516
Imię: Martin
Skąd: Okolice Tarnowskich Gór
Pojazd: Romet Pony
|
RE: 2 cylindry w silniku 023
Ludzie złoci ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif) Macie + za kreatywne myślenie, da się to zrobić ale nie w domowych warunkach(chodzi mi o zwykłego zjadacza chleba).
Dobra, przypuśćmy wykroiłeś skrzynię korbową, przyspawałeś ją do drugiego karteru i jakimś cudem udało Ci się rozwiązać problem sprzęgła(które nie wytrzyma mocy 2 cylindrów i zacznie się ślizgać).
Teraz zostaje kwestia połączenia wałów, zapłonu, gaźników.
Połączenie wałów: Jako że nie masz w domowych warunkach sprzętu aby zrobić krzywkę z 2 skokami(gdybyś chciał aby tłoki odpalane były na przemian) to musisz połączyć wały w idealnie tym samym kącie aby w tym samym momencie znajdowały się np w GMP. Nie chcę nawet myśleć o siłach które w momencie pracy będą działały na wał, łożyska i karter...
Zapłon: Tak czy inaczej zostaje zapłon bateryjny ponieważ tradycyjny zasilany z cewki będzie miał ciężko wydolić. Zostaje przewinięce cewek które będą zasilały akum->zapłon
Gaźniki: Na każdy cylinder po jednym gaźniku... GM12F/GM13F będzie w cholerę ciężko zsynchronizować ze sobą więc pozostaje zakup droższego produktu który byłby w stanie zasilić 2 cylindry jednocześnie.
Myślę że wystarczająco zniechęciłem. Stracisz tylko czas i pieniądze a niepotrzebnie się tylko wku*wisz bo Ci to nie wypali.
Takie moje zdanie na temat robienia czegoś takiego.
Ref:.
To jest moje miasto. (haha)
Podaj swoje hasło. (haha)
Rozsuńcie się samochody. (haha)
Oddajcie cześć OGAROWI. (haha)
Nastała nowa dynastia. (haha)
Zrodziła się nowa kasta (haha)
ROMET OGAR i basta ! (haha)
Nowy król tego miasta!
|
|
21-02-2013 19:45:54 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 2 cylindry w silniku 023 - Feiro - 21-02-2013 19:45:54
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|