Zmagań dzień kolejny.
Dziś bez wielkich zmian. Doczyściłem przednią obręcz i błotniki, są gotowe pod podkład.
Zrobiłem też remanent w częściach, przy okazji je czyszcząc ze starego smaru.
Okazuje się że kierownica oraz korba są mocno zapuszczone rdzą. Są to elementy chromowane więc mocno zastanawiam się nad ich wymianą.
Oczywiście na takie same.
A oto rezultaty po nałożeniu podkładu:
Nie widoczne to jest na zdjęciach, ale podkład doskonale poradził sobie z drobnymi nierównościami na powierzchniach, wypełniając je i tworząc bardzo dobrą powłokę pod lakier pierwotny.
A tutaj cała reszta ferajny gotowa do dalszych prac.
Między innymi siodełko, któremu chcę przywrócić dawny blask.
I szprychy.. chromowane, może to trywialne, ale nie jest łatwo znaleźć dobrze prezentujące się szprychy..
Dlatego też pytałem..
Następny etap to malowanie lakierem pierwotnym oraz nanoszenie szparunków wraz z oznaczeniami fabrycznymi.
Przeglądając zdjęcia "Popka", natrafiłem na kilka dwa rodzaje oznaczeń fabrycznych - mam tu na myśli rurę pionową między siedzeniem a suportem.
Znalazłem coś takiego:
http://imageshack.us/photo/my-images/16/...9.jpg/sr=1
Oraz najczęściej występujący (malo widoczny, ale myślę że wszyscy wiedzą o co chodzi):
http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/xu5...164631.jpg
Natomiast oznaczenie które było na moim popku wyglądało mniej więcej tak (odtworzyłem szkic, na podstawie fragmentu):
Ktoś wie o co kaman?
Szykam też dobrego zdjęcia samego napisu "Popularny", może ktoś poratuje bo google nie zawiele ma do zaoferowania. No chyba że ktoś mi jeszcze powie co to za czcionka?
Ps. Rama ma wybity numer : A2959698