Mój Mińsk!
|
Autor |
Wiadomość |
Irek
-----
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: Mój Mińsk!
Niektórzy celowo ustawiają na 1-szy rowek, szczególnie jak silnik jest już zużyty, wiadome że wraz ze zużyciem zmniejsza sie szczelność pierścieni i silnik potrzebuje mniejszej dawki paliwa a zarazem uboższej mieszanki.
Jeśli wkręt jest wykręcony o niestworzoną ilość obrotów to też można uznać to za przyczyne, należycie ma być między wykręcony od 1 do 2,5 obr , no max 3,5 .
A i pamiętaj nie reguluj go tylko na podstawie odpalanie lub krótkiej przejażdżki, lepiej weź ze sobą śrubokręt, klucz do świec i przejedź ostro pare km, dociągnij pare razy do końca na każdym biegu a potem spokojniej 60-70 km/h na 4-ce, jeśli po takiej jeździe wykręcisz świece a będzie ona ciemnego koloru wykręć nieco wkręt mieszanki tak ok 1 obrót. Jeśli będzie sie za mocno grzał, brzęczał, dusił przykręć nieco i masz gaźnik ustawiony
Choć w sytuacji takich anomalii zacznij od sprawdzenia ustawienia zapłonu wg instrukcji obsługi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2013 22:18:19 przez Irek.)
|
|
03-01-2013 22:17:38 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Mój Mińsk! - Irek - 03-01-2013 22:17:38
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 22 gości
|
|