Mój Mińsk!
|
Autor |
Wiadomość |
Irek
-----
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: Mój Mińsk!
Miałem podobną sytuacje, trzeba było rozebrać cały gaźnik , kranik i porządnie wyczyścić . Sprawdź przy okazji zaworek iglicowy, z nim bywają kłopoty . Zacznij od tego, w końcu to nic nie kosztuje potem za zapłon można sie brać.
Jeśli chodzi o zapłon raz ustawiony praktycznie nie wymaga regulacji, jedynie sprawdź przerwe między wirnikiem a czujnikiem położenia wału, w instrukcji obsługi masz narysowane w jakim wzajemnym położeniu sprawdza sie przerwe, ma ona wynosić 0,3~0,5mm . Jak jest za mała/duża to luzujesz czujnik i ustawiasz.
A jeśli wcześniej dobrze sie zbierał, nie przerywał to raczej w gaźniku zły jest skład mieszanki, a nie poziom paliwa . Z poziomem sprawa jest taka że nie ma nigdzie dobrze opisanego jaki on ma być, mnie udało sie znaleźć odpowiednie położenie
Jeszcze taka wskazówka; wkręt składu mieszanki ma być wykręcony o 1~2,5 obrotu a iglica ma być na 2-gim rowku od góry.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2013 12:43:08 przez Irek.)
|
|
03-01-2013 12:32:49 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Mój Mińsk! - Irek - 03-01-2013 12:32:49
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 13 gości
|
|