Komar Sport 1974 - remont skwarka
|
Autor |
Wiadomość |
skwarek
Nowy

Liczba postów: 3
Imię: Darek
Skąd: RZ
Pojazd: Inny
|
RE: Komar Sport 1974 - remont skwarka
(02-12-2012 17:04:01)Błażej napisał(a): Czemu misek nie zdjąłeś do malowania ?
tak jakoś wyszło, nie pomyślałem żeby ich zdjąć, do malowania, miski i tak będą nowe, tylko jeszcze nie wiem czy założę czarne czy chromowane.
ogólnie prace coś tam się posunęły ale jakiegoś dużego postępu nie ma, poza tym że kupiłem niespawane widełki ale wystawiał je jakiś gówniarz na allegro i ma mnie gdzieś.
brakuje mi widełek, błotnika przód z mocowaniami i prawej osłony gaźnika aby zająć się piaskowaniem i malowaniem blach, a tak na raty szkoda mi się za to zabierać.
także zawieszenia przód nie ma w co wpakować, moje widełki nie zadowalają mnie stanem.

z dwóch kompletów wahaczyków i sprężyn wybrałem najlepsze do odnowy.
ciekaw jestem gdzie można dostać te małe kalamitki, choć wydaje mi się że one nic nie dają i smarowanie tam jest zupełnie niepotrzebne ale mogę sie mylić.

tulejki wahaczy przód są wymiarowo idealne jak oryginały a są od jakiegoś nowego skutera od amortyzatorów tylnych. Pozostało mi jeszcze dotoczyć śruby do wahaczyków bo zwykłe są zbyt luźne i wg mnie kolo bedzie chodzić na boki. Tulejki bakelitowe wahacza tył są z mniejszym otworem i trzeba je rozwiercić, co do metalowej tulei wahacza ramy to oryginał jest dużo lepiej spasowany niż nowy więc zakładam odnowiony stary. Zastanawiam się też czy nie lepiej podeprzeć wahacz tylny na 3 tulejkach ale to szczegół.
Ponadto nie wiem co lepsze, odnowić sobie stare koła, czy kupić nowe? pewnie te nowe to jakieś chińskie wyroby, miał ktoś z nimi do czynienia i jak z ich sztywnością i powłoką i jak sprawują się nowe szprychy?
a jeśli odnawiać stare to polecacie sam ocynk na szprychy i obręcz czy dodatkowo obręcz malować np w kość słoniową.?
a i czy dostępne są wogóle kremowe linki do sporta? jakiś rzemieślnik je robi, starych na wzór nie mam.
|
|
26-12-2012 14:06:01 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar Sport 1974 - remont skwarka - skwarek - 26-12-2012 14:06:01
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
|
|