Moja Jawa 175 typ 356 "Kývačka"
|
Autor |
Wiadomość |
Irek
-----
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/mechanik.png)
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: Moja Jawa 175 typ 356 "Kývačka"
Cylindry są żeliwne, były malowane na czarno.
Tłok, no cóż raczej tylko teraz takie są dostępne. Popatrz po allegro , powinno być jeszcze pare ofert , może upilnujesz oryginał
Sworzeń na dobrą sprawe ma wchodzić do tłoka suwliwie, tzn tak by można go było wcisnąć ręką. A pasowanie sworznia sprawdza sie bardzo prosto, wsadza sie sworzeń w tłok i tłok odwraca jednym z otworów na sworzeń w dół. Jeśli sworzeń jest prawidłowo spasowany nie wysunie sie z tłoka
Ale tutaj sworzeń mógł sie zapiec, najprostsze rozwiązanie ? Pręt gwintowany M6 , tuleja długości chociaż 3/4 długości sworznia i o średnicy większej od niego , podkładka o średnicy minimalnie mniejszej od sworznia i 2 nakrętki M6. Jak to zrobić ? Wyciągasz zabezpieczenia tłoka, z jednej strony przystawiasz tuleje, wsadzasz pręt gwintowany tak by przechodził przez tuleje i sworzeń. Na końcu sworznia zakładasz podkładke i kontrujesz 2 nakrętki M6. Następnie od strony tulei o większej średnicy skręcasz śrube aż ta wyciśnie sworzeń z tłoka to tulei o większej średnicy na tyle że będzie możliwe zdjęcie tłoka z korbowodu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2012 23:48:49 przez Irek.)
|
|
08-11-2012 23:40:58 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Moja Jawa 175 typ 356 "Kývačka" - Irek - 08-11-2012 23:40:58
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
|
|