Moja Jawa 175 typ 356 "Kývačka"
|
Autor |
Wiadomość |
Irek
-----

Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: Moja Jawa 175 typ 356 "Kývačka"
Na 100% silnik trzeba rozpołowić , wymienić łożyska , uszczelki, simmeringi, tarcze sprzęgła
Zużyty cylinder: wyczuwalny próg przy końcu tulei od strony głowicy, mocno widoczne rysy / przetarcia no i przede wszystkim pomiar . Warto też sprawdzić pierścienie, zdjąć je z tłoka wsadzić w cylinder i szczelinomierzem zmierzyć odstęp między zamkami - jak ok 0,15-0,20 jest to źle nie jest, jak z 0,25 albo więcej to całkiem pierścienie wyjechane . Jak po zdjęciu głowicy dociśniesz palcem tłok i przy poruszaniu widać że ma spory luz i słychać że obija o tuleje to znaczy że jest już bardzo mocno zużyty
Tłok to zmierz suwmiarką, znajdź odpowiednie rozmiary do szlifu i będziesz wiedział.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2012 20:46:07 przez Irek.)
|
|
08-11-2012 20:44:00 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Moja Jawa 175 typ 356 "Kývačka" - Irek - 08-11-2012 20:44:00
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|