Irek
-----
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: MZ 150
Części : jak do każdego takiego motoru. Jedynie do elektryki dość drogie ; ~150 zł wirnik, ~200 (!!!) prostownik diodowy.
Trwałość, całkiem niezła ale np dzisiejsze elementy sprzęgła - zabieraki i kosze są fatalnej jakości . Seryjne gaźniki BVF po kilkudziesięciu tys km nadają sie tylko na szmelc, nie reagują na regulacje, motor nie trzyma obrotów i takie tam. Dzisiejsze zamienniki są kiepskie a o dobry oryginał ciężko
Osiągi : coż, 110 powinna polecieć, mocy też sporo, skrzynia działa bardzo fajnie.
Ogólnie miałem 2szt, w jednej silnik w dobrym stanie to szła zacnie, druga wylatana była sporo słabsza co sie bardzo mocno objawiało sie na biegu, tak właściwie należy sprawdzić stan silnika. Jak przy 50-60 km/h wrzucimy 5tke motor powinien sie rozpędzać, jeśli zwalnia albo tylko trzyma prędkość to coś jest nie tak
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-10-2012 19:43:09 przez Irek.)
|
|
12-10-2012 19:39:08 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: MZ 150 - Irek - 12-10-2012 19:39:08
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|