Brak iskry po remoncie silnika
|
Autor |
Wiadomość |
Jamaican
Nowy
Liczba postów: 21
Imię: Mateusz
Skąd: Okolice Wrocławia
Pojazd: Jawa typ 20
|
RE: Brak iskry po remoncie silnika
(28-09-2012 21:02:30)Feiro napisał(a): Ehhh pełno taśmy izolacyjnej i czerwony silikon wystający zewsząd... No ale trudnoo...
Wracając do braku iskry:
Sprawdź czy cewka wn jest dobrze zmasowana(ew przeczyść jej styki), dla pewności nie podłączaj kabli pod stacyjkę, no i pytanie: Tam gdzie izolbanda to masz skręcone kable po prostu?
Co masz do wystającego, czerwonego silikonu z karterów? To, że wygląda nieestetycznie to nie znaczy, że silnik przez to nie będzie palił. Akurat ten silikon jest jednym z lepszych, które możesz kupić w sklepie. To silikon z ELRINGa (tak, z tej firmy, która robi praktycznie najlepsze uszczelki samochodowe) tubka 100ml kosztowała mnie ponad 30zł. Cewka jJest dobrze zmasowana. Przyczyną okazała się wadliwa fajka. Świeca połączona na krótko z przewodem W/N jako tako zdała egzamin, jawka zagadała. Jutro kupie fajkę i poustawiam iskre, paliwo i byc moze jutro rusze w trase
|
|
28-09-2012 23:11:45 |
|
|
Jamaican
Nowy
Liczba postów: 21
Imię: Mateusz
Skąd: Okolice Wrocławia
Pojazd: Jawa typ 20
|
RE: Brak iskry po remoncie silnika
Dokładnie, o gustach sie nie dyskutuje. Dodam, że dla mnie ma wielkie znaczenie to, co pakuje do silnika, i silikonu za 5zł nie kupiłbym, żeby uszczelnić kartery. A to, że wystaje, to mi nie przeszkadza, nie robię jawki na pokaz, tylko dla osiągów, pozdro.
|
|
28-09-2012 23:30:50 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|