Chart już w 98% procentach ukończony
zostało założyć dekielek do gaźnika i naciągnąć linkę oraz co najlepsze odpalić
te dwa dni, w których kończyłem go obyły się bez niespodzianek. Wszystko o dziwo szło łatwo i nic nie musiałem prawie poprawiać
![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
Oczywiście przedni hamulec trzeba było na wieloklinie przestawić, nagwintować troszkę dalej tylny pręt żeby zwiększyć regulację. No i najgorsze założyć łańcuch... Fabrycznie nowa zębatka przednia, którą (głupio zrobiłem) dałem do ocynku. Zwiększyła trochę swoją grubość zębów i niestety, łańcuch nie chciał na niej pracować. Dobrze, że miałem w domu jeszcze jedną nówkę. Z racji tego, że zębatka tylna ma więcej zębów niż polska chartowska, łańcuch jest na samym początku regulacji naciągu. Jest super 110 ogniw YBN JAPAN
Chart najpóźniej w środę (mam nadzieję) zostanie odpalony !!!! (nawiasem mówiąc nie mogę się doczekać)
Silnik na plombie na kapie sprzęgła
Cylinder świeżo po szlifie na tłoku i pierścieniach ZMD. Pasowanie 0.04 mm. Czeka go szybkie i przyjemne docieranie
![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
500 km
![Smile Smile](images/smilies/smile.gif)
co to jest. Dawniej jak mi się chciało to tłukłem tyle w tydzień charcikiem swoim pierwszym, ale ten to jeździł od lasu po ekspresówki. V-max 70 było
![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
cylinder 4- kanałowy. Spalanie nawet przyzwoite na tamte czasy bo 4 litry
Fotki takie w piwnicy 211
![Wink Wink](images/smilies/wink.gif)
)))))
![Powiększ](http://img27.imageshack.us/img27/3753/ukoczony26.th.jpg)
![Powiększ](http://img211.imageshack.us/img211/4153/ukoczony23.th.jpg)
![Powiększ](http://img831.imageshack.us/img831/9366/ukoczony21.th.jpg)
![Powiększ](http://img411.imageshack.us/img411/6155/ukoczony19.th.jpg)
![Powiększ](http://img19.imageshack.us/img19/8749/ukoczony16.th.jpg)
![Powiększ](http://img845.imageshack.us/img845/158/ukoczony5.th.jpg)
![Powiększ](http://img826.imageshack.us/img826/9903/ukoczony7.th.jpg)
![Powiększ](http://img841.imageshack.us/img841/3896/ukoczony8.th.jpg)
![Powiększ](http://img834.imageshack.us/img834/7016/ukoczony10.th.jpg)
![Powiększ](http://img341.imageshack.us/img341/8766/ukoczony11.th.jpg)
![Powiększ](http://img689.imageshack.us/img689/9882/ukoczony3.th.jpg)
Chart już w 98% procentach ukończony
zostało założyć dekielek do gaźnika i naciągnąć linkę oraz co najlepsze odpalić
te dwa dni, w których kończyłem go obyły się bez niespodzianek. Wszystko o dziwo szło łatwo i nic nie musiałem prawie poprawiać
![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
Oczywiście przedni hamulec trzeba było na wieloklinie przestawić, nagwintować troszkę dalej tylny pręt żeby zwiększyć regulację. No i najgorsze założyć łańcuch... Fabrycznie nowa zębatka przednia, którą (głupio zrobiłem) dałem do ocynku. Zwiększyła trochę swoją grubość zębów i niestety, łańcuch nie chciał na niej pracować. Dobrze, że miałem w domu jeszcze jedną nówkę. Z racji tego, że zębatka tylna ma więcej zębów niż polska chartowska, łańcuch jest na samym początku regulacji naciągu. Jest super 110 ogniw YBN JAPAN
Chart najpóźniej w środę (mam nadzieję) zostanie odpalony !!!! (nawiasem mówiąc nie mogę się doczekać)
Silnik na plombie na kapie sprzęgła
Cylinder świeżo po szlifie na tłoku i pierścieniach ZMD. Pasowanie 0.04 mm. Czeka go szybkie i przyjemne docieranie
![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
500 km
![Smile Smile](images/smilies/smile.gif)
co to jest. Dawniej jak mi się chciało to tłukłem tyle w tydzień charcikiem swoim pierwszym, ale ten to jeździł od lasu po ekspresówki. V-max 70 było
![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
cylinder 4- kanałowy. Spalanie nawet przyzwoite na tamte czasy bo 4 litry
Fotki takie w piwnicy 211
![Wink Wink](images/smilies/wink.gif)
)))))
![Powiększ](http://img27.imageshack.us/img27/3753/ukoczony26.th.jpg)
![Powiększ](http://img211.imageshack.us/img211/4153/ukoczony23.th.jpg)
![Powiększ](http://img831.imageshack.us/img831/9366/ukoczony21.th.jpg)
![Powiększ](http://img411.imageshack.us/img411/6155/ukoczony19.th.jpg)
![Powiększ](http://img19.imageshack.us/img19/8749/ukoczony16.th.jpg)
![Powiększ](http://img845.imageshack.us/img845/158/ukoczony5.th.jpg)
![Powiększ](http://img826.imageshack.us/img826/9903/ukoczony7.th.jpg)
![Powiększ](http://img841.imageshack.us/img841/3896/ukoczony8.th.jpg)
![Powiększ](http://img834.imageshack.us/img834/7016/ukoczony10.th.jpg)
![Powiększ](http://img341.imageshack.us/img341/8766/ukoczony11.th.jpg)
![Powiększ](http://img689.imageshack.us/img689/9882/ukoczony3.th.jpg)