Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Autor Wiadomość
emil19990511 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 39
Imię: Emil
Skąd: Brzeźno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #31
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Szatan w ramie rometa Big Grin Powodzenia w dalszych pracach!

Tak ogar wyglądał po kupnie : http://imageshack.us/photo/my-images/266...0293w.jpg/
Tak wygląda teraz: http://imageshack.us/photo/my-images/42/...0303k.jpg/ Zdjęcie razem z użytkownikiem krzychu999

PJ: http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/139524
12-07-2012 12:57:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Kuubaxx Offline
Bandyta
*


Liczba postów: 79
Imię: Jakub
Skąd: Lublin, Lubartów
Pojazd: Inny
Post: #32
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Cylek już gotowy.
Króciec ssący rozwiercony z 13mm na 21mm Smile. Mógłbym teraz wrzucić nawet amala 21 albo coś lepszego Big Grin



Powiększony kanał dolotowy.


Teraz czekam tylko na gaźnik 19n1, tłumik simsona wraz z osłoną i kolankiem enduro oraz zębatkę zdawczą na 15z.
Muszę jeszcze skrócić łańcuch pod tylną zębatkę 33z.

W silniku do poprawy został automat zmiany biegów.
13-07-2012 12:52:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kuubaxx Offline
Bandyta
*


Liczba postów: 79
Imię: Jakub
Skąd: Lublin, Lubartów
Pojazd: Inny
Post: #33
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Zamówiłem w środę tłumik charta, kolanko simsona, osłonę od 50-ts-1 oraz gaźnik 19n1. Myślałem że przyjdzie wszystko na piątek ale jednak poczta nie dała rady dostarczyć tego. Z racji tego że pracuję na co dzień nie mogę wiele zdziałać. Zostają mi weekendy. Właśnie w ten weekend zamontowałem cylinder 50/4.

Jestem bardzo zadowolony z cylindra ponieważ na seryjnym gaźniku GM13F oraz tłumiku przy tym samym przełożeniu 13/45(machnąłem się wcześniej o jeden ząbek (przełożenie bardzo krótkie)) silnik wykazuje 2x większą moc. Teraz prędkość 50 pojawia się w mgnieniu oka. Niestety ogranicza mnie duża zębatka z tyłu. Prędkość jaką udało mi się osiągnąć to 57km/h - mierzone za pomocą GPS'u.

Kilka osób twierdziło że cylinder będzie jedynie miał moc na wysokich obrotach a na niskich będzie mułem. Choć mówiłem im że wszystko ustaliłem z wykonawcą to i tak nie słuchali. Silnik ciągnie na każdej partii obrotów.
Jestem ciekaw osiągów na gaźniku 19n1 oraz tłumiku charta ze stożkiem w środku. Rezygnuję z zębatki 15z. Jak już to jestem skłonny do 14z.

Filmik z jazdy. 2x wypadła mi dwójka od drgań Smile
http://www.youtube.com/watch?v=4fhujJxne...r_embedded
22-07-2012 22:21:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gabriel0 Offline
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
*


Liczba postów: 1,494
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #34
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Ale BŁAGAM WAS! Lepiej nie osiągać obrotów rzędu 8 tys. Bo szkoda silnika wału a przede wszystkim koła zamachowego które może wyfrunąć.


"Ten komar za pomału się porusza"
22-07-2012 22:31:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kuubaxx Offline
Bandyta
*


Liczba postów: 79
Imię: Jakub
Skąd: Lublin, Lubartów
Pojazd: Inny
Post: #35
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Zmierzyłem kanał wydechowy. Jest na 27.5mm dokładnie. Więc nawet nie osiągnie 8 tys, będzie to 7.5-8 max. Ale co za różnica. Mam świadomość tego że w każdej chwili może sypnąć wał, magneto może ściąć klin albo rozwali się coś innego. Lecz jest to swego rodzaju frajda.

W moim życiu miałem kilka motorowerów z seryjnymi jak i rasowanymi silnikami i nic się nie psuło z nadmiaru mocy albo z mojego stylu jazdy. Jedynie były to usterki które mogą spotkać każdego.
Nie licząc trybu pierwszego biegu w 019. Lecz i tak miał kilka dobrych lat zanim trafił do śmietnika.

Przez ten weekend zrobiłem 20km. Jedynie na filmiku przycisnąłem Rometa. Na co dzień nie mam zamiaru katować go na tak wysokich. Tym bardziej że na połowie manetki jeździ idealnie Smile
22-07-2012 22:40:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Feiro Offline
Typ Homemade
*


Liczba postów: 516
Imię: Martin
Skąd: Okolice Tarnowskich Gór
Pojazd: Romet Pony
Post: #36
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
No ładnie, ładnie Wink Gratuluję dokonanych już prac i czekam na dalsze losy Rometa.

Ref:.
To jest moje miasto. (haha)
Podaj swoje hasło. (haha)
Rozsuńcie się samochody. (haha)
Oddajcie cześć OGAROWI. (haha)
Nastała nowa dynastia. (haha)
Zrodziła się nowa kasta (haha)
ROMET OGAR i basta ! (haha)
Nowy król tego miasta!
22-07-2012 22:55:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kuubaxx Offline
Bandyta
*


Liczba postów: 79
Imię: Jakub
Skąd: Lublin, Lubartów
Pojazd: Inny
Post: #37
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Z racji tego że ostatnimi czasy miałem mocno napięty grafik nic nie pisałem o Romecie. Proszę sobie nie myśleć że już się posypał, albo plan nie wypalił. A więc przejdę do sedna.

Od momentu gdy wstawiłem cylinder 50/4 pod oryginalny osprzęt poczułem większą moc, ale na tym się nie skończyło. Chciałem dokończyć to co zaplanowałem.
W pierwszej kolejności zmuszony byłem do ponownego wyjęcia cylindra, a następnie po długich przymiarkach zacząłem szlifować pod kątem króciec, tak by gaźnik 16n1-11 mógł zmieścić się nad karterami.
Przyznam że zajęło mi to z pół dnia, łącznie z regulacją i reperacją gaźnika. Okazało się że miał spuchniętą/zatartą przepustnicę...
Musiałem także rozwiercić mocowania gaźnika i króćca. Następnie wiertarką wywierciłem kanały w żeberkach które później nagwintowałem i umieściłem w nich nagwintowane pręty. Teraz mam pewność że nic nie odpadnie... bo były z tym problemy.


21-09-2012 01:40:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kacper98 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 86
Imię: Kacper
Skąd: Mława
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #38
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Ile kosztowała przeróbka cyla?
22-09-2012 10:49:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MaRyS Offline
Nowy
*


Liczba postów: 10
Imię: Kuba
Skąd: Żerków
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #39
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Oj Kuba Kuba, po co takie szpilki tam wielkie dałeś ? Przecież można było ładne śrubki z nakrętkami założyć Smile
23-09-2012 15:55:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kuubaxx Offline
Bandyta
*


Liczba postów: 79
Imię: Jakub
Skąd: Lublin, Lubartów
Pojazd: Inny
Post: #40
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
(22-09-2012 10:49:13)kacper98 napisał(a):  Ile kosztowała przeróbka cyla?

Cenę miałem po znajomości Smile. Tyle co 0.7 Smile

(23-09-2012 15:55:15)MaRyS napisał(a):  Oj Kuba Kuba, po co takie szpilki tam wielkie dałeś ? Przecież można było ładne śrubki z nakrętkami założyć Smile

W tym rzecz że śrubki miały tendencje do wykręcania się Smile. Oj tam jeszcze nad tym popracuję Smile.

Udało mi się nawet zamontować oryginalną puszkę szmerów ssania Big Grin



28-09-2012 11:40:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Pitu Offline
Rowerowy Romeciarz
*


Liczba postów: 671
Imię: Piotr
Skąd: Kielce
Pojazd: Inny Romet
Post: #41
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Przepraszam ze odkope temat

Kuba Piekny Romet co do gaznika to mozesz mu dac sportowy Filtr Powietrza bedzie pasowac look:
25-12-2012 04:34:27
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kuubaxx Offline
Bandyta
*


Liczba postów: 79
Imię: Jakub
Skąd: Lublin, Lubartów
Pojazd: Inny
Post: #42
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
(25-12-2012 04:34:27)Pitu napisał(a):  Przepraszam ze odkope temat

Kuba Piekny Romet co do gaznika to mozesz mu dac sportowy Filtr Powietrza bedzie pasowac look:

Aż taki piękny to on nie jest, ale dziękuje za opinię. Na razie nie mam czasu by uporać się z lakierem bo jest okropny. Jak już się zbiorę za niego to wrócę pewnie do oryginalnego zielonego. Ewentualnie myślałem nad żółtym. Filtr mam własnej roboty z gąbki (nie jest za gruba więc powietrze przepływa), a do niego ta puszka z przejściówką z drewienka (lekka improwizacja)

Silnik na tym secie przejechał ponad 300km bez żadnej usterki. Teraz nie jeżdżę ale na wiosnę planuję jeszcze poprawić zapłon i sprzęgło. Może wezmę się za malowanie. Lecz przed malowaniem muszę doprowadzić pewne elementy do działania bo odmówiły posłuszeństwa. Ostatnio stanęły przednie widełki i tylny wahacz.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2013 01:32:15 przez Kuubaxx.)
04-01-2013 01:29:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
skuter007 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 326
Imię: Patryk
Skąd: Leszno/Przemyśl
Pojazd: Inny
Post: #43
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Jak już robisz takie mody, to możesz się też pokusić o lepsze lagi z przoduWink
04-01-2013 01:52:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kuubaxx Offline
Bandyta
*


Liczba postów: 79
Imię: Jakub
Skąd: Lublin, Lubartów
Pojazd: Inny
Post: #44
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Planowałem wstawić lagi od Charta lub od Simsona jak miałem jeszcze w planach dalszą przeróbkę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2013 22:58:13 przez Kuubaxx.)
20-01-2013 22:54:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krystian276 Offline
Prezes FS-Garage
*


Liczba postów: 368
Imię: Krystian
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Kadet
Post: #45
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Przeglądam najdalsze zakamarki forum i teraz ciekawi mnie, co się z rometem dzieje teraz? Po 4 latach? I przy okazji, order złotej łopaty dostanę :F

Notatka od , 31-08-2017 21:26:31

Odkop xD


Każdy kiedyś zaciągnął się z baku :F
"Legends never die, they become a part of you"
31-08-2017 18:36:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo krystian276 za ten post.
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 01:19:29
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 638
Rejestracja na białe tabl...
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:40:49
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 100
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 23:31:46
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 638
Komar 2352W '78 - Madziar...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 12:41:53
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 2314
czy sie opłaca rame do og...
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:21:59
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 77
Współczesny kranik
Ostatni post: romek
Wczoraj 00:19:00
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 210
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: wazniak96
22-11-2024 11:58:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 193
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
21-11-2024 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 323
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 417
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 142
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 429
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 555
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 94
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19299
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 128

Reklama