Simson SR50 '88 by MichalSR50
|
Autor |
Wiadomość |
MichalSR50
Mechanik
Liczba postów: 1,541
Imię: Michał
Skąd: Otwock
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Simson SR50 by MichalSR50
Ale wraz w przekroczeniem 20 tysięcy zaczęła się seria awarii. Obrobił się kopniak, zaczął przerywać i zmostkował świecę, a z silnika zaczęły się wydobywać głośne stuki. Stuki to coś z cylindra, może pierścionki, a z kopniakiem to mam nadzieję, że nie wieloklin. Gdy będzie czas, rozbiorę go i rozeznam sytuację. Całe szczęście, że to stało się teraz, bo niedługo nie będę musiał już nim jeździć, bo zdałem na prawko i będę grzał Jawę
|
|
23-07-2012 22:01:16 |
|
|
Irek
-----
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: Simson SR50 by MichalSR50
Jaki cylinder i wał masz ?
Z kopką to niestety wieloklin lubi polecieć, szczególnie przy dzisiejszych kopkach, które nie mają zbyt dobrych gwintów i śruba luzuje sie szybko i skutek jest wiadomy .
Jeśli coś w zapłonie sie dzieje polecam wsadzić dobre jakościowo przerywacze i kondensator Oryginały MZA u Stazeta to wydatek po ok 7,50
|
|
23-07-2012 22:04:26 |
|
|
MichalSR50
Mechanik
Liczba postów: 1,541
Imię: Michał
Skąd: Otwock
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Simson SR50 by MichalSR50
|
|
24-10-2013 22:38:35 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|