Aprilia RS by MaRyS
|
Autor |
Wiadomość |
MaRyS
Nowy
Liczba postów: 10
Imię: Kuba
Skąd: Żerków
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Aprilia RS by MaRyS
Aprilię kupiłem w kwietniu tego roku, była bardzo słaba, v-max 60km/h. Okazało się że siedzi w niej garnek Conti CHR Racing 50cc Nicasil. Zmierzyłem kompresję i gdy spojrzałem na zegar to się uśmiałem - 3,5 bar'a . Tłok miał przedmuchy więc kupiłem na próbę najtańszego chinola żeby zobaczyć czy chociaż poprawi się kompresja i okazało się że dobrze zrobiłem ponieważ moc się nie zmieniła, 50km później pękł górny pierścień i z deka poharatało tłoknersa. Kupiłem oryginalny cylinder 50cc z oryginalną głowicą, do tego dokupiłem Meteor Pistona o rozmiarze 41,5mm oraz nowe uszczelki, zrobiłem piękny szlif i złożyłem silniczek. Miałem problem z obrotami, okazało się że to lewe powietrze, zdjąłem membranę która miała na 2 z 4 listkach 1mm szczelinę i kupiłem nową. Po założeniu membrany nie było żadnych zmian więc szukałem dalej, okazało się że tulejka uszczelniająca gaźnika była przesunięta, wsunąłem ją na swoje miejsce i wreszcie mogłem posłuchać dobrze pracującego silnika Niedawno kupiłem nowe kierunki strzałki LED i tylną lampę led, wreszcie pozbyłem się tego ohydnego tyłu Dzisiaj także wymieniłem olej w skrzyni, nie obyło się bez problemów, zastałem zerwany gwint śruby spustowej, przegwintowałem otwór na M10 i teraz wszystko pięknie trzyma Aktualnie RSka jest rozebrana do malowania. Rocznik 2001, v-max 95km/h
Fotki : https://picasaweb.google.com/11050245435...t7ng7OapQE
Apka pomalowana, przyklejone nowe naklejki robione na zamówienie i inne duperele, śmiga bezawaryjnie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-06-2012 01:15:33 przez MaRyS.)
|
|
24-06-2012 01:10:46 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|