Powitanko i prośba o indentyfikację pojazdu
|
Autor |
Wiadomość |
Semmao
Podszeptywacz
Liczba postów: 4,470
Imię: Tom
Skąd: Elbląg - Gorzów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Powitanko i prośba o indentyfikację pojazdu
Uważam, że nie. Błąd chyba powstał podczas pierwszego kupna-sprzedaży, chyba DR był zły wydany, albo nie wiem co... a Pani która go kupiła, nic nie sprawdziła i jeździła na takim DR bez kontroli przez te lata, dlatego nic nie wypłynęło, tylko teraz, bo chyba ja poważniej podszedłem do sprawy....
Wracając do meritum: jeżeli przy przerejestrowywaniu na mnie, Pan/i w UK zarząda ponownego przeglądu techniczngo, ten pojazd, mimo że sprawny i odrestaurowany, go nie przejdzie ! Każdy mechanik pracujący w OSKP zauważy, że numery i model w dowodzie się nie zgadzają. Mam motor i DR na zupełnie inny pojazd!
A nawet, jeżeli przerejestruje go bez problemu na siebie, to będę miał DR na pojazd którego nie posiadam, a poruszał się będę zupełnie innym. W przypadku kontroli drogowej może to się skończyć ukaraniem...
A jakby to wyglądało, jeśli poszedłbym do UK z tym co mam, aby zarejestrować pojazd tym razem poprawnie ?
Wydaje mi się też, że urzędnik w 2008 roku, przepisując dowód na nowy popełnił błąd wpisując w pole "E" nr silnika, a nie ramy, oraz rok produkcji, wpisując tam datę pierwszej rejestracji na 1992 rok...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2012 19:05:33 przez Semmao.)
|
|
05-05-2012 19:02:44 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
05-05-2012 19:24:11 |
|
|
Semmao
Podszeptywacz
Liczba postów: 4,470
Imię: Tom
Skąd: Elbląg - Gorzów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Powitanko i prośba o indentyfikację pojazdu
@ Tomasso: I tak i nie. W DR jest pole "B" data pierwszej rejestracji i tam mam wpisane też 1992, ale w nowym dowodzie na ostatniej załamywanej stronie są takie dane jak: Rodzaj Pojazdu: MOTOROWER, Przeznaczenie pojazdu i właśnie ROK PRODUKCJI i tam też jest wpisane 1992, ale tak jak myślę napewno jest to błąd urzędnika.
Rozumiem, że numeratorami miałbym nabić na ramę w miejsce x-ów ( 81.xxxxxx) nr starego silnika, który teraz byłby nr ramy ? I wtedy z tym i z dowodem iść do UK i tam prosić o przerejestrowanie i zmianę modelu i roku prod. w DR ? Tak przejdzie ? Rzeczoznawca się od razu zorientuje, bo nr silnika, który byłby nr ramy jest tak wysoki, że pewnie nie było takich w ostatnim roku produkcji bo zbliża się do miliona... nie chciałbym też mieć z tego tytułu problemów, zastanawiam się nad karierą w służbach mundurowych
Pozdrawiam,
T.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2012 19:41:57 przez Semmao.)
|
|
05-05-2012 19:39:17 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|