Udało się potwierdzić istnienie 2352 z silnikiem 023
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,407
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
Udało się potwierdzić istnienie 2352 z silnikiem 023
Dla potomnych, udało mi się w końcu niemal jednoznacznie potwierdzić fakt że Komar 2352 wychodził również w wersji z nożna zmiana biegów (023).
Do momentu masowego importu z Węgier myśleliśmy że ten model był oznaczany 2352W ale okazało się że to nieprawda , 2352W miał silnik 017.
Egzemplarz który jest potwierdzeniem jest na OLX. Posiada przebieg wg licznika 750 km, plomby, i był kupiony od pierwszego właściciela. Napisałem do sprzedającego o zdjęcie karty gwarancyjnej i numeru silnika dla potwierdzenia 100 procent. Sprzedający wysłał mi zdjecie, lecz nie tyle numeru wybitego co naklejonej na hermetyk karteczki na nim. Numer na karteczce co do autentycznosci której nie mam zastrzeżeń PRAWIE się zgadza z książką gwarancyjna tzn dwie pierwsze cyfry się różnią - obstawiam pomyłkę pisarska bo cały Komar wygląda rzetelnie poza malowanymi dwoma elementami o których sprzedający wspomina, przy przebiegu 750km wymiana silnika jest wątpliwa a trafić o tak podobnym numerze to jak szóstka w Lotto.
Dodatkowa ciekawostka jest że wg karty gwarancyjnej opuścił fabrykę 5.01.1984 czyli można uznać ze produkcja Komara zakończyła się w 1984 a nie w 1983. Zapewne to jeden z naprawdę ostatnich egzemplarzy. Obstawiam również że na zbiorniku posiadał już naklejki ROMET.
Link do aukcji: https://m.olx.pl/d/oferta/romet-komar-or...4disJ.html
|
|
Wczoraj 23:18:28 |
|
1 osoba postawiła piwo romek za ten post:1 osoba postawiła piwo romek za ten post.
jacomoto (03-06-2025)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: Miczix , 1 gości
|
|