Wzmacniany korbowód w Dezamet s38
|
Autor |
Wiadomość |
MacRoial
Uczeń

Liczba postów: 153
Imię: Ben
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Wzmacniany korbowód w Dezamet s38
Ogólnie tuning w stylu eksperymentu próbuje z różnymi konfiguracjami teraz mam zrobione:
Dellorto 17 mm, odciążone sprzęgło i zębatka, w pełni łożyskowana skrzynia, CDI od turbo zabytków, przełożenie na tylnie koło 13/35, cylinder dopasowany do karterów, polerka skrzyni korbowej kanałów wydechu dolotu, powiększony dolot o 3 mm w każdą stronę, wydech podniesiony na 30 mm, powiększony wydech na fi 25, kolanko od simsona, spawak, głowice jeszcze kończę w planach około 10 bar, tłok od simsona.
Sprzęty:
Romet Ogar 205 - 200 metrów pchania 5, metrów jazdy. (Rocznik 1986)
Jawa 50 23p - 23 problemy (Rocznik 1980)
Delta RMR 24 (Rocznik 1990)
Ardie VF 125 (Rocznik 1941)
Jawa Barbetta 207 (Rocznik 1981)
Romet Komar 2350 (Rocznik nieznany)
Romet Kadet 780 (Rocznik 1984)
|
|
27-02-2025 23:56:16 |
|
|
Norweski Zomowiec
Mechanik

Liczba postów: 1,842
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Wzmacniany korbowód w Dezamet s38
|
|
02-03-2025 02:27:09 |
|
|
MacRoial
Uczeń

Liczba postów: 153
Imię: Ben
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Wzmacniany korbowód w Dezamet s38
Sprzęty:
Romet Ogar 205 - 200 metrów pchania 5, metrów jazdy. (Rocznik 1986)
Jawa 50 23p - 23 problemy (Rocznik 1980)
Delta RMR 24 (Rocznik 1990)
Ardie VF 125 (Rocznik 1941)
Jawa Barbetta 207 (Rocznik 1981)
Romet Komar 2350 (Rocznik nieznany)
Romet Kadet 780 (Rocznik 1984)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2025 12:27:12 przez MacRoial.)
|
|
02-03-2025 12:20:58 |
|
|
Maniek_M
Nowy

Liczba postów: 53
Imię: Mariusz
Skąd: FZA
Pojazd: Inny
|
RE: Wzmacniany korbowód w Dezamet s38
Komar 2350, Motorynka Pony 301, Suzuki GT50, Yamaha DT80 (sprzedana), Aprilia ETX125, Suzuki VX800, Yamaha BT1100 Bulldog.
-------------------------------------------------------------
Najpiękniejsza muzyka, to ryk V-ki silnika
|
|
02-03-2025 12:50:45 |
|
|
Norweski Zomowiec
Mechanik

Liczba postów: 1,842
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Wzmacniany korbowód w Dezamet s38
https://allegro.pl/oferta/romet-komar-wa...NWQ5NTY%3D
klin jest w odpowiedni miejscu - silnik s38
modyfikacje:
a) głowica
- splanowanie 3mm
- squish 0,7mm
- polerowanie komory spalania
- zdystansowanie świecy, aby gwint nie był wkręcony do komory
b) cylinder
- Poszerzenie kanałów płuczących
- polerowanie kanałów płuczących
- lekkie podcięcie tulei cylindra, aby mieszanka nie miała zawirowań
- sfazowani tulei, aby nie było zawirowań
- Poszerzenie kanału dolotowego fi 16
- Poszerzenie kanału wydechowego fi 23
- polerowanie kanału wydechowego
- podniesienie okna wydechowego o 1,5mm i poszerzenie na 22mm
- podniesienie okien płuczących o 1mm wraz z szerokością 16mm
- obniżenie okna dolotowego o 2mm, wraz z poszerzeniem na 24mm
- planowanie cylindra 1,5mm
- podkładka 1,5mm
- fazowanie i wygładzenie okien wewnątrz cylindra
c) gaźnik
- dellorto sha 16.16, dysza 60
d) tłok
- obniżony na 55mm
- sfazowanie pierścienie wewnątrz i na zewnątrz
- wygładzenie krawędzi tłoka
- polerka wewnątrz tłoka
e) kartery
- poszerzenie okien płuczących, wraz z zgraniem cylindrem
- wypolerowanie komory korbowodu
f) wał
- pełny
g)
- wydech spawak, liczony od 5150 obr/s
|
|
02-03-2025 14:27:05 |
|
|
arturwietnamczyk
Rometo-maniak

Liczba postów: 423
Imię: Artur
Skąd: OPR
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Wzmacniany korbowód w Dezamet s38
~~~~~~~~~~~~~~
Komar 2352W- niedzielne wozidło. , Romet ATV 250
Simson sr50 
Simson s50B w częściach na razie,
Romet pony 301 
Romet kadet 780
Romet ogar 205
Romet 50t1
Tyler uni-sport (Romet lider)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-03-2025 22:28:56 przez arturwietnamczyk.)
|
|
04-03-2025 22:27:56 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 15 gości
|
|