Nowoczesna stacyjka w Ogarze 200/205 Orginał vs bezpieczeństwo
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,610
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Nowoczesna stacyjka w Ogarze 200/205 Orginał vs bezpieczeństwo
W przypadku Ogara 200 sprawdza się mała stacyjka w dekielku od zapłonu. Najtrudniejsza pod względem obejścia elektrycznego. Gdzieś mi się nawet to ostatnio poniewierało po komórce.
Ale i tak najlepszym zabezpieczeniem jest kawał łańcucha. Albo w wersji minimalistycznej: blokowane podnóżki. Tu akurat w WSK:
(09-04-2020 07:50:48)Dawdzio napisał(a): Niszczymy zabytki!
Rozwiązanie proste jak konstrukcja cepa. Nie wiem jakim cudem nikt, ani w Świdniku, ani w Bydgoszczy, na to nie wpadł. Zresztą czesi też. Babrali się z jakimiś dziwnymi zameczkami, skomplikowane konstrukcje przykręcane do osi koła (Młody Technik), cuda na kiju. Jeszcze mniejsza o WSK, stacyjka byle jaka, ale była. Ale Romet? Wystarczyły nawet nie trzy, a dwie blaszki i każdy Komar byłby bezpieczniejszy.
Nie złożysz - nie pojedziesz.
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
|
|
19-10-2023 17:42:12 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post.
Debesta (10-19-2023), venzer (10-19-2023)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|