Debata o różnorodności modeli Rometu
|
Autor |
Wiadomość |
Debesta
Człowiek Sztos
Liczba postów: 1,477
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Debata o różnorodności modeli Rometu
Dzień dobry wieczór dla Państwa. Ma pytanie odnośnie pokryw do różnych silników rometu (s38, 017, 023, 019, 025, 010, SH). W jakich latach były stosowane dane pokrywy, oraz których modelach silników:
Okrągłe:
-od zaplonu predom-dezamet gruba trzcionka
-od zaplonu predom Dezamet cienka trzcionka
-od zaplonu ZDM z żołędziem cienka trzcionka
-od sprzęgła s38 z blaszana zaślepka walka kopki
-od sprzęgła z żołędziem z zalanym otworem walka
Kwadratowe:
--od sprzęgła gola z zalanym otworem walka kopki
-od sprzęgła ZDM Gige E z zalanym otworem walka
-od zaplonu -predom-dezamet gruba trzcionka z tulejkq
-od zaplonu -predom-dezamet z ciekną trzcionka bez tulejki
-od zaplonu z samym napisem DEZAMET z tulejkq
Oraz w jakich latach powinniśmy się spodziewać wybitej jedynki na cześć znaku jakości, a w jakich latach tylko nadlew w kształcie trójkąta bez znaku jakości?
Oraz czy wałek pedałów (przepraszam że tak powiedziałem) jest taki sam zarówno w kwadratowym jak i okrągłym?
Ps:Ja wiem kto będzie znał odpowiedź na wszystko, ale może też inni wniosą coś konstruktywnego
"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
|
|
02-05-2023 00:05:36 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|