Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Eksploatacja Ogara 200
|
Autor |
Wiadomość |
Bob_Harley
Praktykant
Liczba postów: 389
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Eksploatacja Ogara 200
Słcuhajcie Romeciarze! Moze juz nawet o to pytałem w tym poście ale totalnie skończyły mi sie pomysły i chęci. No wiec na poskładanym przeze mnie silniku zrobiłem jakieś 150km przebiegu i z czasem jest coraz gorzej. Na poczatku jakos sie dalo jechac te 40kph na trojce a w obecnej chwili jak tylko zacznie go mulic pod górke to i na dwojce zacznie słabnąć - tutaj chcialem dodac ze jak sie jedzie po rownej drodze i sie przygazuje na dwojce to nawet 40kph sie pojedzie na tym 2 biegu, nic wowczas nie przerywa a silnik wyje jak głupi, totez podejrzewam ze zaplon jest w porzadku, bo jak pisze - nie przerywa nic a nic. Najgorzej jest go odpalić - mozna kopac i kopac i dopiero za jakims 15 razem costam pyrknie, ale zaraz ma problem zeby utrzymac obroty i gasnie. Pisalem juz wczesniej ze to chyba paliwo nie dochodzi do cylindra (gaznik napewno podaje bo sprawdzalem) i domyslam sie ze ciagnie lewe powietrze. Tutaj chcialbym was zapytac ktore newralgiczne punkty mialbym sprawdzic jesli chodzi o lewe powietrze - sprawdzilem juz simmering od strony zaplonu oraz laczenie kolanka ssacego z cylindrem - napewno jest w porzadku i szczelnie. Druga prawdopodobna przyczyna to bardzo mała kompresja - z tym mam zamiar sobie poradzic w ten sposob ze zdejme cylinder i sprobuje dotrzec glowice za pomoca pasty zaworowej, moze cos to da. Glownie jednak chodzi mi o wasze porady odnosnie tego, w ktorych miejscach napewno sprawdzic mozliwosc jakiegos przedmuchu, gdzie mogloby sie dostawac lewe powietrze. Jako ciekawostke dodam, ze po scisnieciu weza gumowego od filtra powietrza, lepiej zapala, tj. praktycznie przy 1 kopie juz cos zaczyna pyrkac jakby zasysal wiecej paliwa do cylindra...
|
|
09-12-2022 16:56:53 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|