Prośba o identyfikację.
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi
Liczba postów: 2,205
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Prośba o identyfikację.
Dobra, uporządkujmy.
1. To na zdjęciu to najprawdipdoniej Komar 2350, wiadomo różne składaki się trafiają ale wygląda na prawdziwego 2350 z 1975 roku
2. Karta gwarancyjna jest od zupełnie innego Komara, od sztywniaka z automatyczną skrzynią.
3. Numery na ramie nie wyglądają na przebijane. Są nabite odpowiednia czcionka i głęboko. Młotkiem tak nie nabijesz.
4. Potwierdzenie zgłoszenia do rejestru, tu jest problem taki ze jest wpisany w nim tylko numer silnika, no chyba że numer ramy schował się pod cenzura. Niestety niektóre urzędy tak robiły. Zobacz czy numer na silniku się zgadza.
Także teoria o przebijaniu numerów leży, w potwierdzeniu jest wpisane tylko Komar bez modelu a same numery nie noszą śladów fałszerstwa.
Tak jak napisałem, z tego co wiem i widzę to w fabryce numer ramy nabijała prasa, natomiast tabliczki były wybijane ręcznie a przenajmniej tak to wygląda. Pewnie komuś na taśmie chwyciło się nie ten numerator, 3 zamiast 5 i tak wyszło. Wtedy nikomu to nie wadziło.
Teoretycznie te potwierdzenie zgłoszenia, przy posiadaniu ciągłości umów umożliwiałoby zarejestrowanie, choć obecnie to zależy od wydziału komunikacji, jak już pisałem termin na wymianę tych dokumentów na normalne dowody upłynął w 1993/94r. i obecnie nie każdy wydział honoruje takie dokumenty. Problem jednak jest to że masz zamiast numeru ramy numer silnia (no chyba że jest pod cenzura). Tu sprawa się komplikuje ale też nic niemożliwego.
Jak dla mnie to wszystko się jednak trzyma kupy, tylko sprawdź numer silnika a najlepiej zarzuć zdjęciem
Od razu pisze ze numery silnika znajdziesz patrząc na silnik od przodu motoroweru z lewej strony poniżej cylindra
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-10-2021 09:15:40 przez romek.)
|
|
24-10-2021 09:10:12 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|