I może się szybciej grzać? bo mam przebieg 400km i po przejechaniu 3km muszę go zgasić bo dobija 100 stopni, mieszankę leję 1:30 i zapinka iglicy jest na drugim rowku od dołu. Gdy ustawię tłok w GMP i cofnę o 2mm to wypustka na kole magnesowym jest za bardzo w prawo od znacznika impulsatora a powinna wchodzić w środek tego znacznika, więc muszę troszkę przekręcić koło magnesowe w prawo aby wchodziło w środek impulsatora i wydaje mi się, że iskra jest za późno, dlatego się grzeje, sam nie wiem :/ może dobrze ustawiam zapłon tylko mi się coś źle wydaje...
Strzałów raczej nie ma żadnych i małej mocy chyba też nie hmm
100 stopni to nie jest jakaś nadzwyczajnie wysoka temperatura dla silnika chłodzonego powietrzem. Poniżej 140-160 stopni powinno być w porządku, pod warunkiem, że mierzysz w okolicach komory spalania. Z tego co widzę, masz zapłon CDI - jego wyprzedzenie sprawdza się przy pomocy lampy stroboskopowej.
(24-04-2021 23:25:36)Spaceman164 napisał(a): Aż 140 stopni?? Nie za dużo to? Dzisiaj dobiłem 118 stopni i wydawało mi się że słabnie.
To nie nowy samochód chłodzony cieczą, tylko 40 letni pierdzik chłodzony powietrzem Ponawiam pytanie, gdzie mierzysz?
W chłodzonym powietrzem mtx miałem temperatury 160-170 stopni (pod szpilką głowicy) i nic nie słabło, w 023 140-150 (pod szpilką głowicy) i też nie było nic takiego. Sprawdź ten zapłon lampą i wtedy pomyślimy, co dalej.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2021 23:39:12 przez seler1500.)
Stroboskop tu raczej nie pomoże bo nie mogę ustawić wypustki koła magnesowego tak aby wjeżdżała w środek znacznika impulsatora, ustawiam tłok w GMP, cofam o 2mm i te 2 rzeczy się nie pokrywają bo suwak impulsatora jest za krótki i nie przesunie się bardziej w prawo. Jutro może dołączę tu zdjęcie jak to wygląda.
Wrzuć zdjęcie całego zapłonu, to coś wymyślimy.
P.S. jak zamkniemy temat zapłonu, załóż sobie wątek o swoim ogarku w "nasze sprzęty" i o resztę w nim pytaj, będzie bardziej przejrzyście
(25-04-2021 00:13:26)seler1500 napisał(a): Wrzuć zdjęcie całego zapłonu, to coś wymyślimy.
P.S. jak zamkniemy temat zapłonu, załóż sobie wątek o swoim ogarku w "nasze sprzęty" i o resztę w nim pytaj, będzie bardziej przejrzyście
Kiedyś słyszałem, że grzać się może przez nieszczelny lewy simmering Ale wtedy świeca powinna być zaolejona a nie jest.
(25-04-2021 00:13:26)seler1500 napisał(a): Wrzuć zdjęcie całego zapłonu, to coś wymyślimy.
P.S. jak zamkniemy temat zapłonu, załóż sobie wątek o swoim ogarku w "nasze sprzęty" i o resztę w nim pytaj, będzie bardziej przejrzyście
Sorry za kolejny post, ale odpaliłem rometa, zatkałem dopływ powietrza z filtra i zgasł, to znaczy, że simmeringi są szczelne ?
Ustawiłem 2mm przed GMP noi impulsator ze znacznikiem koła magnesowego w ogóle się nie pokrywają, a sam impulsator jest już maksymalnie w prawo przesunięty, dalej się nie da.
Ustawiłem jeszcze raz i wyszło tak jak na zdjęciu, praktycznie idealnie, trochę problematyczne jest ustawianie zapłonu w tym silniku 223 przez ten otwór na świece z boku zamiast na wprost tłoka, dlatego za każdym razem wychodzi mi co innego
Ale w większości przypadków wychodzi mi tak: ehh ( drugie zdjęcie od lewej)
Ok, ustawiłeś magnet z impulsatorem tak, aby pojawiała się iskra - ale skąd wiesz w którym momencie się pojawia? przez GMP czy nawet po? Tutaj trzeba lampę stroboskopową, aby określić w którym momencie pojawia się iskra
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2021 12:36:47 przez Norweski Zomowiec.)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.