Nie pamiętam, czy było o tym dyskutowane, ale skoro zbiornik (i chyba siodło, tak?) importowane, to nie powinna być metalowa zabudowa lampy ze "strzałkami"?
A swoją drogą, to spotkałem się z taką praktyką, że ludzie wystawiają rzeczy, co do których nie są pewni, czy wręcz nie znają ich wartości, z innych kont z jakąś kwotą z kosmosu, ażeby się zorientować w realiach. Tylko po co?
Toż to ulep. Tak jak zauważyłeś, skorupa lamy nie taka i przedni widelec. Popatrz na lewą blachę gaźnika, też z 2350. Tylna lampa już też późniejsza, cały osprzęt kierownicy, amortyzatory tył. Dodatkowe podnóżki dla pasażera.
Z oryginału wydaje się, że jest zbiornik, rama, tylny wahacz, podnóżki kierowcy z pedałem hamulca. Co do siedzenia, trudno powiedzieć. Wydaje mi się, że podniesiony zadupek został "wypchany" gąbką od środka, a nie jest podgięta blacha.
No i to, że został współcześnie odnowiony = to chyba wszyscy widzą - np obręcze kół.
Ogólnie - za taką kasę oryginalny zbiornik ???
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
19-02-2020 21:33:03
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post. Jorginsson (02-20-2020)
Jest to tłumik - zamiennik do Jawy 50/ Ogara 200 (silnik 223), ale DEDYKOWANY do tego silnika. Jeśli ktoś nie robi na oryginał, a chce ładny, świecący, dobrze brzmiący i w sumie skrojony pod motor wydech to za te pieniążki jest to super opcja. Miałem i polecam. Dzisiaj chodzą po 200PLN nowe, a ten sądząc po zdjęciach jest mało używany, a za połowę ceny.
https://sprzedajemy.pl/komar-sport-2361-...nr60808841 Gadałem z właścicielem poskładał go z kilku bo była tylko rama z bakiem . Odda go za 500 zł . Niestety coś jest nie tak z sztycą używaną w 2338 jakby była ucięta .
Plusem jest tu rama z 2361 (wg tabliczki, bo w zasadzie o nią mi chodzi), ale jeśli robisz replikę i nie zależy Ci aby ta rama miała koniecznie rodowód oryginalny, to moim zdaniem 500PLN to w zasadzie maksymalna cena za ten zestaw - bak wbrew temu co pisze właściciel powinien być raczej z zagłębieniem na ramę i wątpię aby był z tą ramą oryginalnie (mogę się mylić), za to zgadzam się co to sztycy - coś tu nie gra. Błotnik tył też nie jest od Sporta, pedał hamulca też nie.
Co nie zmienia faktu, że porzeźbić się z tego coś na pewno da
Tak jak pisałem, to już rama z 1975 roku, więc pedał hamulca jest typu łyżwa. Jeśli Ci to nie przeszkadza, może zostać.
Przedni widelec nie jest od 2338, a od zwykłego 2350, bez półki, do tego chyba jednak trochę obcięta. Dlatego tak to wygląda, no i jest .... po niezłym dzwonie i się "wgiął" do środka. Widać to wyraźnie na zdjęciu zaraz za tabliczką znamionową.
Taki widelec dostaniesz u mnie za 80 zł
Pytanie tylko co ze zbiornikiem. Poobijany, a czy szczelny ???
Cena ???
500 za całość, a transport ???
W sumie masz oryginalną ramę - 100 do 150 zł. Błotniki - 100 zl (tył od 2350, ale do zaspawania), osłonę łańcucha 50 zł, wahacz tylny - 40 zł, Piasty kół - 50 zł / kpl, stojak, podnóżki po 30 zł.
Zbiornik, jak dobry to 200 do 250 zl
Razem - ok 700 zl, więc 500 wydaje się ceną do zaakceptowania, ale trzeba by to wszystko obejrzeć ALE !!!! musisz być świadomy, że jego przywrócenie do życia, pochłonie dodatkowe 4000 zł.
Za mniejsze pieniądze masz gotowego https://sprzedajemy.pl/komar-2361-sport-...nr60310522
Ten romet 2338 to mojego znajomego . Jest na forum . A co do transportu to gość powiedział że mógłby mi przywieźć w moje okolice bo często tam jeździ . Ale raczej nie będę się w to bawił . Kupię tak jak powiedziałem 2350 i coś wtedy się pomyśli . Miałem nawet fajnego 2350 ale oddałem go za darmo koledze z klubu bo mi silnik ukradli . Straciłem do niego serce po prostu .
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.