| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Remont silnika 223 Ogar 200 by sosna
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| sosna   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 48
 Imię: jan
 Skąd: inny
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| Remont silnika 223 Ogar 200 by sosna 
 
				Witam.  
Dziś mi przyszedł wal duelsa z jackmotors. Po rozpakowaniu przyjrzałem mu się i wszystko było ok, zakręciłem sobie korbą i wydał się dźwięk jakby obcierania o przeciwwagi. Trochę mnie to zaniepokoiło, czy to może być przez skrzywiony wał?
  
PS. Korba nie ma luzów na boki. Chodzi mi o obcieranie korby o przeciwwagi na łożysku igiełkowym, myślę, że wiecie o co chodzi. Proszę o odpowiedź.
 
| Notatka od seler1500, 02-12-2019 15:55:15 
 Ort., int., poprawiłem (+1) | 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-12-2019 12:26:44 przez Dawdzio.)
 |  |  
	| 02-12-2019 00:52:11 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| sosna   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 48
 Imię: jan
 Skąd: inny
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Obcieranie korby o przeciw wagi wal ogar200. 
 |  |  
	| 06-12-2019 19:54:10 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| sosna   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 48
 Imię: jan
 Skąd: inny
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Obcieranie korby o przeciw wagi wal ogar200. 
 |  |  
	| 07-12-2019 18:36:40 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| rafi555   Zawodowiec
 
  
 
   Liczba postów: 2,555
 Imię: xxxxxx
 Skąd: xxxxxxxx
 Pojazd: Romet Pony
 
 | 
			| RE: Obcieranie korby o przeciw wagi wal ogar200. 
 
				 (07-12-2019 20:03:04)Wojciszek napisał(a):  Cytat:Dziwne to że berta kosztuje 34 a almota 59 Berta kosztuje tyle, bo stop ala. AK12. Almot jest ze stopu AK20. AK20 daje to, że jest mniejsza rozszerzalność tłoka i tym samym mniejsza szansa na zatarcie. 
 
 Cytat:Siema ponowinie, czy te pierscionki bedą dobre i co daje ta powłoka chromowana ? Zależy jaka średnica tłoka. Jak 38mm to raczej dobre. Powłoka z tego co zrozumiałem sprawia, że pierścienie wolniej się ścierają, ale za to są bardziej ,,łamliwe''. Czyli w teorii na dłuższy czas będziesz miał taką samą moc jak przy składaniu. Moim zdaniem lepiej kupić zwykłe, 4 sztuki. Jak te 2 pierwsze się zużyją to założysz następne.
 
Generalnie, Berta sprzedaje sam tłok a almot cały zestaw śmieci. 
 
Kolejna rzecz, przeczytaj to co napisałem, pierścienie dobrze jest sobie dopasować, ale dobrze niech będzie dla leniwych można zrobić jak jest będzie też działać. A nie wiem jakie chromowanie pierścienie Ty widziałeś ale inaczej się to zachowuje. Chrom zmniejsza tarcie a jego powierzchnia jest twardsza nić pierścień. Czyli nie są łamliwe   .
			 "Odpal silnik motocykla
 Udaj się na autostradę
 Szukając przygody
 I wszystkiego, co możesz znaleźć po drodze..."
 |  |  
	| 07-12-2019 20:27:40 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |