| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Romet Kadet i jego *idealny* silnik
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| Odrestaurator   Majster
 
   
 
   Liczba postów: 3,256
 Imię: Szymon
 Skąd: Knurów
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Romet Kadet i jego *idealny* silnik 
 
				Boże, Rafi...    
 Każdy silnik jest inny, gaźnika też nie ustawiasz na "wykręć pierwszą śrubkę o 1,5 a tą drugą o 2 obrotu", tak samo z zapłonem i świeca, ile ludzie mają przypadków że na jednej świecy czy przerwie moto im chodzi a na drugiej ni uja...    To co, jak ktoś zmniejszy przerwę i chodzi dobrze to jest źle? hah... gdyby tak wszystko ustawiać zgodnie z serwisówką to jeździło by ze 20% pojazdów. 
 
Także nie pisz czegoś takiego bo to jest bez sensu, ludzie głupieją już potem sami nie wiedzą co robić. Wiadomo wychodźmy od fabrycznych ustawień, ale po to można te rzeczy regulować żeby je regulować jak coś nie gra    Nawet zresztą w serwisówkach piszą że przerwa ma być 0,3-0,4 albo 0,4-0,6 czy nawet 0,6 - 0,8 nikt nie podaje stałych wartości...
 
Chłop nawymienia pół motoru a tu się okaże że pomoże inna przerwa...
			Mój Simson
 
 YT: POLMOZBYT
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-12-2019 00:24:09 przez Odrestaurator.)
 |  |  
	| 10-12-2019 00:20:30 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 3 użytkowników postawiło piwo Odrestaurator za ten post:3 użytkowników postawiło piwo Odrestaurator za ten post. kaarol116 (12-10-2019), Karol001 (12-10-2019), klodian2002 (12-10-2019)
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |