[CC700] uszczelnienia skrzyni, przeguby itp. - kilka pytań przed pracą ;)
|
Autor |
Wiadomość |
Gustawo
Nowy
Liczba postów: 64
Imię: Gustawo
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
[CC700] uszczelnienia skrzyni, przeguby itp. - kilka pytań przed pracą ;)
Hej!
Mam parę pytań odnośnie FSM Cinquecento 700:
Po uzupełnieniu skrzyni biegów prawidłową ilością oleju, ten leje się na ziemię jak wściekły, a że 8 lipca jadę w trasę, muszę szybko brać się do roboty.
W związku z tym mam kilka pytań:
1. Który dokładnie uszczelniacz mam wymienić, żeby olej ze skrzyni przestał wyciekać?
Czy to łożysko z uszczelniaczem na półosi? Czy może jakieś simmeringi na wejściu półosi w skrzynię?
2. Czy do przegubu WEWNĘTRZNEGO mam wciskać smar, czy jest on smarowany olejem ze skrzyni?
Pytam, bo przeglądając dostępne mi schematy, zastanawia mnie fakt obecności tylko tego uszczelniacza na półosi...
3. Jakiego rozmiaru jest nakrętka piasty?
Mam na myśli przednie koła . Klucz 32?
W sumie do wymiany mam:
- przegub zewnętrzny prawej strony
- uszczelnienia i gumy obu przegubów wewnętrznych
- profilaktycznie gumę przegubu zewnętrznego lewej strony
więc
4. Na co jeszcze szczególnie zwrócić uwagę i o czym pamiętać przy tym wszystkim?
W mojej stajni:
Simson S50B - 1980r.
FSM Cinquecento 704ccm - 1993r.
+JUT
|
|
25-06-2019 01:02:26 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|