Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 dziwne problemy z gaźnikiem
|
Autor |
Wiadomość |
kuba7
Nowy

Liczba postów: 82
Imię: Kuba
Skąd: Poręba
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Ogar 200 dziwne problemy z gaźnikiem
Witam,przejdę od razu do sedna,zacznę od tego że mam 2 gaźniki z czego jeden z nich ma lekko skrzywioną ta dziurkę w którą wchodzi iglica,drugi gaźnik tego nie ma,ale na obu działa tak samo czyli,ciężko odpala,ale jak już odpali to po wkręceniu śrubki od wolnych na maxa dopiero ma jakieś tam w miarę dobre wolne obroty,po wykręceniu tej śrubki choćby o jedną czwartą ogar gaśnie jakbym wykręcił mu ją całą.Drugim problemem jest to,że po zdjęciu tego węża od filtra powietrza jest on cały w paliwie,zresztą tak samo jak gardziel gdy nie zakładam filtra,poziom paliwa jest taki że po zatopieniu pływaka poziom paliwa jest mniej więcej do połowy tej górnej części pływaka,to się nazywa chyba kołnierzyk(nie jest on zatopiony) i to chyba tyle jeżeli chodzi o jikova.Po założeniu innego gaźnika u mnie padło akurat na gaźnik gm13f ogar wreszcie jeździ,ALE na rozgrzanym silniku czyli po zrobieniu jakiegoś jednego lub dwóch okrążeń po podwórku ogar wolno schodzi na wolne obroty.To wszystko liczę na pomoc,z góry dzięki
|
|
26-05-2019 10:28:19 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|