Huhu, chiński Bing. Wywal to czym prędzej. Odcina zapłon, bo nie daje rady przepalić mieszanki w większej dawce, całą resztę wywala w tłumik. Za dużo oleju w mieszance raczej jest winne.
Romet Charteł bogiem mym
Romet Traper nałogiem mym
CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O
W sensie zamyka licznik
12-03-2019 00:08:25
Reklama
charper
detyfusan
Liczba postów: 2,027 Imię: Wojtek Skąd: ze wsi Pojazd: Romet Chart
zanim zrobisz cokolwiek z gaźnikiem, sprawdź inny impulsator. impulsator był w charcie montowany bardzo blisko magnesów, i tak tez ja zakładam, jednak nie pamiętam teraz ile dziesiątek milimetra od magnesów. a i zauważyłem że masz w filtrze coś pokombinowane. Dajcie mu zdjęcie jak to wyglądało w oryginale. bingi bardzo nie lubia za dużo powietrza. co do zewnętrznych impulsatorów to nie każdy i nie w każdej konfiguracji da efekt taki jak należy. Też będą odcinać, ale bliżej górnej granicy obrotów. Pozornie może się wtedy wydawać, że ten typ tak ma, a jednak można osiągnąć nieco wyższe obroty, dobierając nadający się do tego impulsator.
12-03-2019 07:45:50
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968 Imię: seler Skąd: PL Pojazd: Inny
Impulsator od 4T - 139QMB. Ten działa dobrze z chartowskim modułem i nic nie odcina. Do niego jest krótka cecha wyzwalająca, w praktyce wystarcza wystający łeb śruby.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
12-03-2019 08:48:57
dayan
Nowy
Liczba postów: 47 Imię: Damian Skąd: Jaworzno Pojazd: Romet Chart
Myślałem, że jak ma oznaczenia na korpusie to oryginał. Bo skośnoocy raczej się nie bawią w takie detale.
(12-03-2019 07:45:50)charper napisał(a): impulsator był w charcie montowany bardzo blisko magnesów, i tak tez ja zakładam, jednak nie pamiętam teraz ile dziesiątek milimetra od magnesów. a i zauważyłem że masz w filtrze coś pokombinowane. Dajcie mu zdjęcie jak to wyglądało w oryginale.
Mam już nowe puszki. Tylko jeszcze brak tej pokrywy z filtrem, coś musze wykombinować...
A impulsator odsunąłem ile się da, tylko jeszcze nie wsadzałem iskrownika bo chwilowy brak czasu.
Który gaźnik na wymiane? Polecany jest GM12F tylko czy taki z allegro może być?
Zależy do czego potrzebujesz ten gaźnik. W serii 14mc całkiem nieźle działa. Znajdziesz na większości złomowców w kosiarce. Co do lepszych, niestety nie wiem. Nie stosowałem. Zawsze miałem rozwiercony gm12 na 15,5.
"Ten komar za pomału się porusza"
12-03-2019 12:41:57
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968 Imię: seler Skąd: PL Pojazd: Inny
Jak już to nigdy nie GM12, to będzie za małe. Ewentualnie GM13. Najlepszym rozwiązaniem będzie polowanie na org Binga 1/14/206 lub 14MC. On ma niektóre oznaczenia bardzo podobne, ale org są ciut inne, co idzie łatwo rozpoznać.
Update:
Co zrobiłem:
1. Zmieniłem koło magnesowe.
2. Odsunąłem impulsator. Szczelinomierz 1mm wchodzi.
3. Obniżyłem iglice najniżej jak się da.
4. Obniżyłem poziom paliwa w gaźniku.
Filmik poniżej. Jak lekko odkręcam manetke to wchodzi na obroty. O wiele wyżej niż wcześniej.
Jak odkręce na full to buuuu-rytytyt-buuuu-rytytyt
No, masz lampę strobo. Jak zaczyna mulić lub odcinać, jest jakaś rekacja? Przestaje migać, czy miga jak powinna? Najlepiej sprawdź wyprzedzenie zapłonu skoro już ją masz.
2.5 do 2.7 mm przed gmp ustawiasz tłok, na karterze i magnecie markerem rysujesz dwie kreski, w tym położeniu tłoka muszą się pokrywać. W ciemnym pomieszczeniu podczas pracy silnika nakierowujesz światło diody na te dwie kreski, i patrzysz, czy się pokrywają Potestuj i zdaj relację.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
15-03-2019 22:04:25
dayan
Nowy
Liczba postów: 47 Imię: Damian Skąd: Jaworzno Pojazd: Romet Chart
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.