No i o to chodzi
Dłuższy będzie, nie martw się o to
Kierownica jest oczywiście tymczasowa tak jak mocowania. Ramę rozbiorę jeszcze do zera i pomaluję coby na zlocie nie wyglądała jak ... zza krzaka. Bak zdążę w proszek rzucić ale ramy niestety nie.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
05-03-2019 01:08:32
Paweł123
Kopruchowiec
Liczba postów: 149 Imię: Paweł Skąd: Bąków Pojazd: Romet Komar
Kiedyś gdy wzieliśmy silnik z autoasana po remoncie to gościu nam powiedział. -I niech ten silnik mi nie klepie pół dnia pod płotem. Dać młodego kierowce z ciężką nogą ze uak przyjedzie to kolektor wydechowy ma być biały.potem olej wymienić z filtrem i ruda.
W docieraniu wazne jest tylko to by go nie przegrzać.
Taka jest moja opinia, ale to kwestia Sporna
#ROBI_SIĘ_NOWA
05-03-2019 12:45:12
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968 Imię: seler Skąd: PL Pojazd: Inny
Spoko, wiem jak docierać ten silnik
Znalazłem idealne opony
Michelin Divers Scooter ACS
Rozmiar 9 x 2.75, indeks prędkości 100 km/h.
Więcej nie potrzeba
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
05-03-2019 13:04:11
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968 Imię: seler Skąd: PL Pojazd: Inny
Dźdobry.
Losowe fotki z prac. Odpalenie jutro raczej, dzisiaj nie mogę już siedzieć przy tym. Tarczówki jeszcze nie ma, tarcza nie przyszła, a przewód okazał się być o 5-6 cm za krótki. No trudno się mówi, oddam i kupię dłuższy.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-03-2019 01:08:29 przez seler1500.)
07-03-2019 01:08:11
1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post:1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post. gabriel0 (03-09-2019)
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256 Imię: Szymon Skąd: Knurów Pojazd: Inny
Brzydaaaal
Nie ma pinionszkuf na resztę. Lampa może wpadnie tak za tydzień-dwa. Na razie skupię się na sprawnym układzie hamulcowym, reszta już opanowana. Jutro jeszcze pomaluję ramę i odbiorę bak z piaskowania.
Aha. Silnik zalany olejem coby nie zardzewiał. Zostawiłem kartki papieru pod silnikiem, zobaczymy czy coś kapnie z niego. Gaźnik prowizorycznie w bok, będzie nowy króciec z nierdzewki i będzie pod ramą.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-03-2019 01:25:10 przez seler1500.)
07-03-2019 01:22:34
Jorginsson
OBR filia w Szczecinie
Liczba postów: 585 Imię: Jerry Skąd: Szczecin (ZS) Pojazd: Romet 50-TS-1
W sumie nawet smacznie to wygląda, a najbardziej mi się podoba przednie zawieszenie, no dla mnie majstersztyk. Czekam na przedłużony wahacz bo jestem estetą i mi coś proporcje nie leżą
07-03-2019 09:35:49
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968 Imię: seler Skąd: PL Pojazd: Inny
Luzik, wszystko w swoim czasie. Nie wiem czy dzisiaj odpalę dziada bo coś mnie bierze. Za to wziąłem do domu trochę przewodów konektorów kostek i wymodzę sobie instalację elektryczną. Mnie też podoba się zawieszenie Jeszcze lepsze będzie po pomalowaniu lag (proszek) w jeden kolor - RAL 5015. Stacyjka podobnie jak reszta instalacji leci do schowka narzędziowego jak u kol. Jaro5. A co do wahacza, muszę się w końcu za niego zabrać, materiały leżą już docięte.
Staram się nie zrobić z tego gniota jak większość "wueskorynek", tylko w miarę solidną i estetyczną maszynę.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-03-2019 10:14:13 przez seler1500.)
07-03-2019 10:12:49
Jorginsson
OBR filia w Szczecinie
Liczba postów: 585 Imię: Jerry Skąd: Szczecin (ZS) Pojazd: Romet 50-TS-1
Dzięki
Odpaliłem silnik, pochodził, zgasiłem. I już nie odpalił, diagnoza - moduł
No nic, sklecę na szybko nowy bo nie mam zamiaru po sklepach latać i wrzucę jakiś film.
Stacyjka siedzi już na miejscu.Upalony drugi moduł
Najwyraźniej moje moduły nie potrafią po chińsku.
Najprawdopodobniej za wysoki prąd bramki.Up: silnik pracuje jak trzeba. Teraz pojawił się problem z odkręcającym magnetem, ale wystarczy dotrzeć stożek i dobrze skręcić całość.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
07-03-2019 14:30:42
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968 Imię: seler Skąd: PL Pojazd: Inny
Na filmie za duży luz zaworowy, silnik miał już kilka kilometrów za sobą. Po ustawieniu chodzi ładnie, nic nie stuka ani nie dzwoni. Problem magneta rozwiązany - stożek dotarty, nakrętka przykręcona kluczem pneumatycznym.
Finalnie, w silniku siedzi:
- głowica Moretti, komora spalania dla tłoka 52,4 mm
- cylinder aluminiowy Moretti, 52,4 mm
- gaźnik PZ22 z filtrem piankowym.
Niestety, króciec dolotowy jest za wysoki, zmuszony jestem wykonać króciec od podstaw, by gaźnik z filtrem znajdowały się centralnie pod rurą główną ramy.
Aha, z tego co widzę na śledzeniu tarcza została wysłana dopiero dzisiaj.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-03-2019 23:01:04 przez seler1500.)
według mnie to jest najlepszy projekt motorynki gdzie nie ma wieś tuningu ani katowania dezameta. Pomysł jest świetny a wykonanie też niczego sobie . Tylko szkoda że nie będziesz chyba mógł jeździć legalnie po drodze
07-03-2019 23:17:55
Jorginsson
OBR filia w Szczecinie
Liczba postów: 585 Imię: Jerry Skąd: Szczecin (ZS) Pojazd: Romet 50-TS-1
(07-03-2019 14:30:42)seler1500 napisał(a): Najprawdopodobniej za wysoki prąd bramki.
Miałem pisać, żebyś sprawdził bramkę, ale od lat się już w tym nie bawię, a z dzisiejszą technologią to już w ogóle prawie nie mam styczności, więc nie chciałem się wymądrzać, niemniej, jednak coś tam jeszcze w głowie czasami zadzwoni
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.