Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
|
10-01-2019 04:22:12 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post.
ananas (01-10-2019), bartosz1907 (01-10-2019)
|
Gomulsky
Uczeń
Liczba postów: 129
Imię: Kuba
Skąd: Dąbrowa Tarn.
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
(10-01-2019 02:06:59)Simpepsi97 napisał(a): Nie chcę się kłócić bo każdy robi jak chce ale olej 10w jest zbyt rzadki do tego typu sprzęta, musiał by być co najmniej 15w , co z tego że są mniejsze opory(jeśli to rzeczywiście prawda ) ale po rozgrzaniu to woda , słabe smarowanie do tego będzie wyciekał wszędzie i mogą być problemy ze sprzęgłem.
Ludki, czy wy rozumiecie co to jest klasyfikacja lepkościowa SAE? Ona nie mówi o tym, czy olej jest "rzadki" czy "gęsty", tylko opisuje wpływ temperatury na zmianę parametrów oleju. A właściwiej to określa minimalne parametry, przy określonej temperaturze jakie olej musi spełniać, aby załapać się do danej klasy lepkościowej.
W temperaturze roboczej właściwie wszystkie oleje mają podobną gęstość, natomiast ich lepkość (a więc zdolność do tworzenia filmu olejowego) może być diametralnie różna. W dodatku są też klasy jakościowe, jak się zaleje olej o niższej klasie jakościowej niż powinna być*, to nie można się dziwić, że jakiś podzespół zużyła się szybciej niż powinien.
Swoją drogą, ja w Charcie mam zalany olej przekładniowy 75W90 GL4. Negatywnych skutków nie odnotowałem.
* - nie dotyczy silników Dezamet, obecnie każdy dostępny na rynku olej przekładniowy jest lepszy niż zalecany przez producenta.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2019 00:39:24 przez Gomulsky.)
|
|
11-01-2019 00:26:01 |
|
1 osoba postawiła piwo Gomulsky za ten post:1 osoba postawiła piwo Gomulsky za ten post.
Szatek (01-11-2019)
|
Simpepsi97
Użytkownik
Liczba postów: 162
Imię: Dominik
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2019 00:41:41 przez Simpepsi97.)
|
|
11-01-2019 00:37:16 |
|
|
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Zapomniałem dodać, że naklejki na zbiorniku są oczywiście ponownie pokryte lakierem bezbarwnym.
W międzyczasie, udało mi się coś zrobić - niestety nie za dużo Pompka powietrza przed:
I po złożeniu:
Mojej uwadze umknęła jedna malutka uszczelka wężyka od strony wentyla - trudno, zostaje ta co jest... Wnętrze pompki pokryte smarem sylikonowym z aplikatora. Oczywiście pompka działa
Lusterko motoroweru przed:
Dodatkowo musiałem dokupić lustro o grubości 2 mm, którego szklarz nie miał:
I po docięciu szkła przez szklarza i założeniu kedry przeze mnie (pomógł wrzątek):
Jedna nakrętka jednak nie zmieściła się na pręcie - nie jest i tak konieczna.
Kupiłem sobie jeszcze takie coś (sam czujnik już mam): https://allegro.pl/statyw-magnetyczny-do...78880.html
Kto zgadnie do czego mi posłuży? skinder nie pisz
No i na razie niestety tylko tyle, pozdro
|
|
29-01-2019 17:36:20 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|