Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[50-T-1] Romet 50-T-1 wsparcie
|
Autor |
Wiadomość |
rapo3
Nowy
Liczba postów: 7
Imię: Rafał
Skąd: Wołomin
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
10-10-2018 12:10:59 |
|
1 osoba postawiła piwo rapo3 za ten post:1 osoba postawiła piwo rapo3 za ten post.
Szatek (10-10-2018)
|
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Romet 50-T-1 wsparcie
Dziękuję za docenienie
Ogólnie, prawie wszystko wygląda na oryginalne. Brakuje Ci tez plastikowej osłonki instalacji elektrycznej na poprzeczcę ramy - nieosiągalna.
Możesz zrobić zdjęcie tych numerów ramy?
Mam na sprzedaż dźwignię hamulca (ale w średnim stanie) i taki wspornik przedniego błotnika. Ślimak powinieneś mieć pod linkę na ścisk.
|
|
10-10-2018 15:53:20 |
|
|
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Romet 50-T-1 wsparcie
Według mnie, te numery mogą być przebijane... W 50-T-1 na początku produkcji, ani w 50-TS-1 nie występował taki ciąg liczb. Dodatkowo są krzywo nabite.
Tu link do zdjęć: https://m.olx.pl/oferta/czesci-romet-kom...hde9N.html
Ten ślimak jest pod nakręcaną linkę, a oryginał był pod linkę zabezpieczoną kulką - starszy typ.
|
|
10-10-2018 19:37:07 |
|
|
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,622
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Romet 50-T-1 wsparcie
Taki:
Występowały w szczególności w Komarach z metalowymi obudowami lampy (do 2330 włącznie).
Że krzywo nabite to żaden argument, tam działy się takie rzeczy, które się fizjologom nie śniły
Choćby przykładowo:
2361 z 1984
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
|
|
10-10-2018 20:28:35 |
|
|
rapo3
Nowy
Liczba postów: 7
Imię: Rafał
Skąd: Wołomin
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Romet 50-T-1 wsparcie
(10-10-2018 19:37:07)Szatek napisał(a): Według mnie, te numery mogą być przebijane... W 50-T-1 na początku produkcji, ani w 50-TS-1 nie występował taki ciąg liczb. Dodatkowo są krzywo nabite.
Tu link do zdjęć: https://m.olx.pl/oferta/czesci-romet-kom...hde9N.html
Ten ślimak jest pod nakręcaną linkę, a oryginał był pod linkę zabezpieczoną kulką - starszy typ.
Ciekawa sprawa z tymi numerami. Oczywiście jak najbardziej mogły być przebite. Średnio się na tym zna więc trudno mi się jakoś odnieść. Zastanawiam się nad motywacją kogoś kto był właścicielem tego motorka aby je przebijać.
Mogę też sobie wyobrazić, że w fabryce mieli fantazję i taki nabili. Dziś pewnie jest to nie do pomyślenia ale w tamtych czasach pewnie tak. Może ktoś się orientuje czy to jakoś można sprawdzić. Może są jakieś rejestry/spisy produkcyjne czy coś takiego. Może w Urzędzie Komunikacji można coś sprawdzić?
Ten ślimak będzie pasował do tego mojego Rometa? Jeśli tak i jest do sprzedania to chętnie odkupię.
Notatka od Dawdzio, 11-10-2018 21:28:01
Usunąłem cytat.
|
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2018 11:42:45 przez rapo3.)
|
|
11-10-2018 11:39:29 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Romet 50-T-1 wsparcie
(10-10-2018 20:28:35)Dawdzio napisał(a): Taki:
Występowały w szczególności w Komarach z metalowymi obudowami lampy (do 2330 włącznie).
Dawidzie zapomniałeś, że Komary ze skorupą metalową owszem miały ślimak o takim wyglądzie zewnętrznym, ale kwadratowy wkład linki byl w nich 2,4 mm.
Autor wątku, do swojego T-1 powinien poszukać ślimak oryginalny lub od modelu 2350 (komar 3), a najlepiej z właściwym rocznikiem - w tym przypadku chyba 1975 i wkładem kwadratowym 1,9 mm.
Że krzywo nabite to żaden argument, tam działy się takie rzeczy, które się fizjologom nie śniły
Choćby przykładowo:
2361 z 1974
Kolejna uwaga - tej ramy z tym fantastycznym numerem już nie ma i byc nie powinno
Przy okazji, pedał hamulca tylnego z podnóżkiem kierowcy, powinienem mieć - stan do liftingu
Podaj maila, podeślę zdjęcia.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2018 16:42:59 przez joozek.)
|
|
11-10-2018 12:17:27 |
|
|
rapo3
Nowy
Liczba postów: 7
Imię: Rafał
Skąd: Wołomin
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Romet 50-T-1 wsparcie
Dziękuję za wszystkie wskazówki jakie tu otrzymuję. Z tym ślimakiem to jak dla mnie na razie czarna magia. Jeśli ktoś ma właściwy do 50-T-1 z 75 roku to chętnie zakupię. Email do mnie to rapo3@wp.pl
Znalazłem dziś na YT taki filmik
https://www.youtube.com/watch?v=hadiNGRknEI
Jak się domyślam twórcą filmiku i renowacji jest kolega Szatek. Pytanie o listwę na instalację elektryczną znajdującą się pod ramą. Czy może ktoś to jest w stanie dorobić taki element?
Notatka od Dawdzio, 11-10-2018 21:26:29
Nie cytuj postu, który jest tuż nad twoim (a już w szczególności nie cytuj zdjęć). Bardzo to utrudnia późniejsze czytanie takiego tematu. Cytat usunąłem.
|
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2018 16:42:22 przez joozek.)
|
|
11-10-2018 13:44:39 |
|
1 osoba postawiła piwo rapo3 za ten post:1 osoba postawiła piwo rapo3 za ten post.
Szatek (10-11-2018)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Romet 50-T-1 wsparcie
..."Tylko jak jest z dostępnością ślimaków w takiej kombinacji? Bo zawsze myślałem, że pancerz na wcisk = większa średnica linki. A może da się po prostu włożyć wnętrze nowszego do starej obudowy?... "
Pancerz jest ten sam, wkład da sie przełożyć. Ba ... znam producenta który robi wkłady przejściowe, z jednej strony 1,9 a z drugiej 2,4 mm.
Tylko, że ja robiąc swojego 2330 szukałem ślimak pod linkę 2,4 tak jak było w oryginale, żadnych przejściówek
Autor wątku ma raczej ułatwione zadanie, gdyż ślimak z 1975 w jego T-1 jest taki sam jak w Komarze 2350, 2351, 2361 i Romecie 750, z tego samego rocznika.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
11-10-2018 22:14:12 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|