KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
10-10-2018 11:09:49 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
Jorginsson (04-08-2023), Rafał1977 (10-10-2018)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak
(10-10-2018 13:24:22)tommy napisał(a): I pytanie, mój Sport jest z 1974 lampa tworzywo, czy widełki powinny być z podwójnym uchwytem na amortyzator oraz czy kierownica z radełkowaniem pod obejmy czy nie?
Tak - lampa tworzywo
przedni widelec jak w moim - wahacze pchane
kierownica gładka
zbiornik paliwa z przednim mocowaniem jak w modelu POLO
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
10-10-2018 17:04:58 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak
Amortyzatory tylne, dolne mocowanie to pojedyncze blachy. Przednie mocowanie tylnego wahacza też spłaszczone, bez dodatkowych tulei, jedynie nawiercony otwór fi 10,25 mm.
Gumę szkła wycinam z gładkiej gumy 2 mm. Kupinem kiedyś taką w Castoramie.
Wiem, że niektórzy zamiast tej gumy, dają silikon, ew klej do luster.
W dawnych czasach "królowała uszczelka słoika od ogórków" taka czerwona, fi wewnętrzne było takie same.
Przelotkę linki produkuję sam choć takowej w tym modelu nie było (obejrzyj dokładnie przedni błotnik - brak otworu fi 4 mm). Kształt tej przelotki zaczerpnąłem od późniejszego modelu Ogara, a element gumowy dobrałem w sklepie elektrycznym.
Co do śrub, "wkrętów z łbem kulistym, soczewkowym" - nowych nie znalazłem, więc szukałem po znajomych wśród rupieci i składzików głownie M6 rożnych długości. Najwięcej będziesz potrzebował dł 12, 14 i 16 mm.
Ja gdy je zbierałem, nie odpuściłem żadnej, a te rozkalibrowane wkrętakiem płaskim nad-spawy-wałem, robiłem nowy rowek, polerowałem i chromowałem
To były czasy ...
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
11-10-2018 11:02:03 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak
Pierwsza sprawa to siedzenie do Polo jest zupełnie inne.
W sumie do Sporta 2361, były 2 blachy, nie mylić z blacha do 2360, import Włochy.
W modelu 2361, na pewno do rocznika 1973, były inne zaczepy pokrowca, zadziory, takie jak repliki z KlasykMoto.
W 1974 zmieniono te zaczepy na takie jak w komarze 2, 3 i Pony.
W moim sporcie nie było siedzenia, więc kupiłem od Ani. Gdy je rozebrałem, okazało się że identyczne mam w moim 2350-2. Wtedy uznałem że tak ma być. Dziś wiem, że w sporcie 2361 od 74 roku nie ma tego podcięcia okrągłego, w stronę zbiornika.
Tak, mój Sport ma blachę od 2350-2.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
06-12-2022 23:42:19 |
|
|
romek
019 rzondzi
Liczba postów: 2,207
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak
|
|
24-02-2023 20:44:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|