Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Tuning chart
Autor Wiadomość
stqc Offline
Moderator
Moderatorzy


Liczba postów: 3,745
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
Post: #16
RE: Tuning chart
Teraz te 70/4 od lagoona Mam ja i pamietam ze faktycznie jeździ to fajnie Smile także polecam jednak ciut większa pojemność a problemów nie bedxie bo nadal zarejestrowane na 50 będzie

xyz
02-10-2018 08:06:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #17
RE: Tuning chart
(01-10-2018 23:39:00)NoSeLatamTrochu napisał(a):  Wiem wiem te 10 było przesadzone i z ciekawości
komarka nie chcę bo trochę zbyt retro wygląda a chart już poważniej
jak mówię chcę zostać przy 50 cc ew na ostani szlif bo nie chcę problemów w ubezpieczalni

Śmiech na sali best , po co zgłaszać byle gówno za przeproszeniem do urzędu ? Nawet jak cię policja gdzieś złapie to jak to sprawdzi?

Jeszcze tak można powiedzieć, jak komarek niby wygląda retro? Big Grin Przecież to jest ładna zgrabna konstrukcja teraz tak się to nazywa? Fakt charcik taki jakby powiew świeżości i nie przypomina czegoś nazywanego "dzisiejszy motocykl" .
02-10-2018 13:36:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
grek132 Offline
wyrywacz wahaczy
*


Liczba postów: 184
Imię: Marek
Skąd: podkarpacie
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #18
RE: Tuning chart
Jeśli złapią cię na suszarkę że jedziesz 45< i cię skontrolują to ci mogą dowód zabrać jeśli glina będzie chamem
02-10-2018 14:27:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
NoSeLatamTrochu Offline
Druciarz
*


Liczba postów: 1,014
Imię: Bartosz
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #19
RE: Tuning chart
ale 70cc wiąże się z rozwierceniem no i większym spalaniem i dużo większymi kosztami. Najlepszą opcją będzie 50/4 z podniesionym wydechem i dellorto 17 na początek
Potem spawak
A na koniec inny zapłon
Seryjny podobno słąbą moc ma i nie doładowywuje więc też będę pewnie przekładał, no i zależy mi na małej awaryjności pewnie zamieszczę wątek o tym charcie silnik myślę że za jakiś tydzień powinien być no chyba że nie znajdę odpowiedniego to się przeciągnie

Kanał: ZeVet (http://bit.ly/zevetchan)
Instagram: bakista__ (http://bit.ly/bakista)
"Łączy ludzi trawa, dzieli ludzi siano."
02-10-2018 16:41:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,609
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #20
RE: Tuning chart
Tuningowana pięćdziesiątka wessie tyle samo jak nie więcej. Im bardziej silnik jest wysilony, tym więcej pali.

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
02-10-2018 17:09:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
NoSeLatamTrochu Offline
Druciarz
*


Liczba postów: 1,014
Imię: Bartosz
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #21
RE: Tuning chart
Niby tak teraz czekam na jakąś kuszącą propozycję

Kanał: ZeVet (http://bit.ly/zevetchan)
Instagram: bakista__ (http://bit.ly/bakista)
"Łączy ludzi trawa, dzieli ludzi siano."
02-10-2018 17:30:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
grek132 Offline
wyrywacz wahaczy
*


Liczba postów: 184
Imię: Marek
Skąd: podkarpacie
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #22
RE: Tuning chart
poza tym będziesz go musiał wyżej kręcić ;P
02-10-2018 18:07:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
DumDum Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 123
Imię: DD
Skąd: Mogilno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #23
RE: Tuning chart
(02-10-2018 14:27:36)grek132 napisał(a):  Jeśli złapią cię na suszarkę że jedziesz 45< i cię skontrolują to ci mogą dowód zabrać jeśli glina będzie chamem

Mogą znacznie więcej, ale to nie o tym temat.

Jeśli liczy się dla Ciebie spalanie, to musi to być robione po kosztach. A w takim układzie nie ma sensu przeróbka archaicznej jednostki.

Znacznie korzystniej wyjdzie kupno czegoś na nowszym silniku typu AM6. Teraz te motorowery kosztują grosze (przypuszczam, że z twoim budżetem na zakup i przeróbkę Charta coś byś dostał), są chłodzone cieczą, mają lepsze zawieszenie, hamulce i fabrycznie mocniejsze silniki, no i wyglądają świeżo. Zdrowa seria AM6, bez problemu pojedzie 90km/h. Wrzucając jakieś fajne 70cc, zyskujesz osiągi lepsze niż 125 4T.
Ze względu na nowszą konstrukcję silnika, jest też łatwiej podnieść w nich moc.

No niestety nie będzie to Romet, więc jeśli zależy Ci tylko na marce i chcesz przerabiać polski silnik, to niestety szału nie będzie bez dużego nakładu pracy i pieniędzy.
02-10-2018 19:09:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
grek132 Offline
wyrywacz wahaczy
*


Liczba postów: 184
Imię: Marek
Skąd: podkarpacie
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #24
RE: Tuning chart
albo ciń ćonga to to wogle nie pije Tongue
02-10-2018 19:39:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gabriel0 Offline
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
*


Liczba postów: 1,494
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #25
RE: Tuning chart
Jak chcesz poirytować gliniarza, to mówisz mu w twarz:
Wasze urządzenie nie spełnia rozporządzenia ministra gospodarki pracy i polotyki społecznej. Nie jest w stanie wskazać którego pojazdu prędkość mierzyło.
I śmiało może pisać do sądu :F


"Ten komar za pomału się porusza"
07-10-2018 18:47:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: xenox
Dzisiaj 16:46:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 21
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 235
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 18:17:45
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 440
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 368
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 84
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 339
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 487
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 65
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19213
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 87
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 239
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 822
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 250

Reklama