Tuning chart
|
Autor |
Wiadomość |
rafi555
Zawodowiec
Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Tuning chart
(01-10-2018 23:39:00)NoSeLatamTrochu napisał(a): Wiem wiem te 10 było przesadzone i z ciekawości
komarka nie chcę bo trochę zbyt retro wygląda a chart już poważniej
jak mówię chcę zostać przy 50 cc ew na ostani szlif bo nie chcę problemów w ubezpieczalni
Śmiech na sali , po co zgłaszać byle gówno za przeproszeniem do urzędu ? Nawet jak cię policja gdzieś złapie to jak to sprawdzi?
Jeszcze tak można powiedzieć, jak komarek niby wygląda retro? Przecież to jest ładna zgrabna konstrukcja teraz tak się to nazywa? Fakt charcik taki jakby powiew świeżości i nie przypomina czegoś nazywanego "dzisiejszy motocykl" .
|
|
02-10-2018 13:36:34 |
|
|
DumDum
Uczeń
Liczba postów: 123
Imię: DD
Skąd: Mogilno
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tuning chart
(02-10-2018 14:27:36)grek132 napisał(a): Jeśli złapią cię na suszarkę że jedziesz 45< i cię skontrolują to ci mogą dowód zabrać jeśli glina będzie chamem
Mogą znacznie więcej, ale to nie o tym temat.
Jeśli liczy się dla Ciebie spalanie, to musi to być robione po kosztach. A w takim układzie nie ma sensu przeróbka archaicznej jednostki.
Znacznie korzystniej wyjdzie kupno czegoś na nowszym silniku typu AM6. Teraz te motorowery kosztują grosze (przypuszczam, że z twoim budżetem na zakup i przeróbkę Charta coś byś dostał), są chłodzone cieczą, mają lepsze zawieszenie, hamulce i fabrycznie mocniejsze silniki, no i wyglądają świeżo. Zdrowa seria AM6, bez problemu pojedzie 90km/h. Wrzucając jakieś fajne 70cc, zyskujesz osiągi lepsze niż 125 4T.
Ze względu na nowszą konstrukcję silnika, jest też łatwiej podnieść w nich moc.
No niestety nie będzie to Romet, więc jeśli zależy Ci tylko na marce i chcesz przerabiać polski silnik, to niestety szału nie będzie bez dużego nakładu pracy i pieniędzy.
|
|
02-10-2018 19:09:50 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|