Regeneracja przedniego zawieszenia Mińsk 125
|
Autor |
Wiadomość |
bubzon
Nowy
Liczba postów: 20
Imię: Krzysiek
Skąd: Gorzów
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Regeneracja przedniego zawieszenia Mińsk 125
|
|
19-02-2018 21:05:54 |
|
|
Kosa78
Uczeń
Liczba postów: 160
Imię: Jacek
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego zawieszenia Mińsk 125
|
|
19-02-2018 21:50:48 |
|
|
Mixol
Uczeń
Liczba postów: 231
Imię: Mixol
Skąd: okolice Mińsk Maz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Regeneracja przedniego zawieszenia Mińsk 125
|
|
19-02-2018 22:52:59 |
|
|
bubzon
Nowy
Liczba postów: 20
Imię: Krzysiek
Skąd: Gorzów
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Regeneracja przedniego zawieszenia Mińsk 125
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2018 23:40:47 przez bubzon.)
|
|
19-02-2018 23:39:36 |
|
|
Kosa78
Uczeń
Liczba postów: 160
Imię: Jacek
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego zawieszenia Mińsk 125
|
|
20-02-2018 08:31:53 |
|
|
ELA78C7
Nowy
Liczba postów: 6
Imię: Grzegorz
Skąd: łódzkie
Pojazd: Romet Minsk
|
RE: Regeneracja przedniego zawieszenia Mińsk 125
(23-06-2018 14:50:04)Odrestaurator napisał(a): Co do swapu zawieszenia to tak. Od DT może być zdecydowanie za wysokie, bo jest ono oryginalnie na kole 21" więc sporo większe od Mińska. Od Mz już prędzej. Półki możliwe że podejdą, ale tylko dolna. Górna w Mińsku jest dokręcana a w dt obie na zacisk, więc w tym przypadku również od MZ prędzej. Co do przekładki półki to do zawieszenia od MZ czy DT będziesz musiał przerobić miski, bo Mińsk ma na zwykłe kulki półki a MZ na łożysko, w DT natomiast jest łożysko stożkowe więc całkiem inna bajka.
Więc prędzej przód od MZ Ci podejdzie pod oryginalnie półki o ile rura ślizgowa nie będzie mieć za dużej średnicy. Może lepiej regeneracja oryginału? możesz też próbować z zawieszeniami z innych wynalazków, np chińskich, na ten przykład romet zk 125. Tylko omijaj zawiechy z crossów itp. bo będą za wysokie.
Widzisz moja wersja to oryginalnie białoruska. Założyłem tyny wahacz od wersji z Bydgoszczy, wyżej mocowane tylne amortyzatory i teraz cały przód jest niżej. Napiszę tak, wolałbym od DT 80/125 z kołem 21 i tarczowym hamulcem, na plus jest to że ślimak jest w takim zestawie w przednim kole i licznik można sobie podłączyć, można też ze starszej wersji bez tarczy ale to wtedy DT 80, mi właśnie chodzi o to aby cały motor poszedł do góry. Czytałem gdzieś kiedyś, że ktoś tak założył od DT chyba i chciałem dopytać jak dużo PIE.......nia jest z tymi przeróbkami półek i czy w ogólke opłacalne jest to finansowo?
|
|
23-06-2018 17:14:32 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|