Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Przyszły graty z nowym chromem i ocynkiem.
Najpierw amortyzatory z ocynkowanymi tulejami dolnymi - dostępność 3 komplety.
Wszystkie przygotowane do polerki - wybierasz i piszesz który komplet sobie życzysz
W drugiej kolejności chromowane amortyzatory -
Kolejne pozycje to po 1 kpl amortyzatorów do Ogara i T-1 - dostępność - jeszcze są
Pora na ocynkowane i zregenerowane zestawy wahaczy pchanych, KOMAR 232, 2320, 2330 i 2350 - pierwsze 4 kpl z lewej strony - dostępność, na chwilę obecną wszystkie.
Ostatni 5 kpl, pierwszy z prawej do Komarów 230 i 231
Dodam tylko, że w skład zregenerowanego zestawu wchodzą; nowe tuleje PCV, tuleje metal, nowe smarowniczki M5, odboje gumowe, kpl śrub podkładek i nakrętek A2.
zaraszam
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018 23:15:42 przez joozek.)
|
|
22-01-2018 15:16:48 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (01-22-2018)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Pozostały już tylko 2 komplety amortyzatorów, pierwsze 2 z prawej, czyli Ogar/Pony i T-1.
Z wahaczy przednich pozostał tylko ten do Komara 230, 231 - pierwszy z prawej.
ale spokojnie, szykuję kolejną przesyłkę do galwanizerni, kolejna partia amortyzatorów za 2, 3 tygodnie.
Zapraszam
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
30-01-2018 21:25:15 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Witam po przerwie
Wahacze pchane do Komara wróciły z galwanizerni. Tym razem nieco więcej
Wszystko jak na zdjęciu poniżej;
Niestety "talerzyków" dolnych, czy prowadnic nie posiadam.
Przyjmuję też już, zamówienia na amortyzatory Ogar/Pony "sprężyna na wierzchu".
W sobotę wracają ze szkiełko-wania więc zrobię więcej zdjęć.
Zestaw zawiera 2 główki górne + 2 główki dolne + 4 tuleje PCV + nowe osie prowadzące.
Od soboty będą też w ofercie amortyzatory kryte Komar itp
Więcej zdjęć jak wszystko wróci ze szkiełko-wania i złożę w całość.
ZAPRASZAM
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018 23:18:46 przez joozek.)
|
|
19-02-2018 14:26:58 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (02-19-2018)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Zanim amortyzatory wrócą ze szkiełko-wania, ogarnąłem przednie zawieszenie do Komara 2351.
Często pytacie, na jaką głębokość osadzić tuleje wewnętrzne PCV. Ja uzależniam to od stanu zużycia lag lub na nowo pochromowanych lag - 10 - 11 - 12 cm.
Wielu galwanizerów wykonuje tą usługę bez pojęcia do czego ona będzie służyć. Ma tylko ładnie wyglądać i odpowiednio kosztować Oznacza to, że szlifują tylko miejsca zużycia, usuwają resztki starego chromu i jazda do wanny. Spotkałem się z przypadkiem różnicy niemal 1 mm. Oznacza to, że w górnej części laga nie wchodzi w tuleje, a w miejscu "szlifowania ma luz 0,5 mm. Dlatego przesuwam miejsce osadzenia tulei wewnętrznych, tak by to jakoś pasowało najczęściej podnosząc je o 1, 2 cm. W najgorszym przypadku pasowanie wychodzi 0,3 mm, a to już stan do zaakceptowania.
JAK ZWYKLE ZAPRASZAM
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
21-02-2018 21:02:32 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (02-21-2018)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
(21-02-2018 21:33:12)kaziq napisał(a): Ale masz fajny przyrząd do osadzania tulei górnych na głębokość, jak daleko były one wprasowywane oryginalnie?
Dziękuję to walek stalowy fi 26 mm. Na tokarce zaznaczyłem rowki 10, 11 i 12 cm, dodatkowo nabilem numeratorem te wymiary. Taki sam ale z fi 31 mm zrobiłem pod lagi 25 mm.
Co do Twojego pytania. Oryginalne tuleje w tym przypadku, byly dl 24 mm, ja tocze dl 40 mm, ale odleglosc od kołnierza dolnego do krawędzi górnej tulei jest mniej-więcej ta sama ok 16 cm +/_ 1 cm.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
21-02-2018 23:26:10 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
kaziq (02-22-2018)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|