Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont silnika
|
Autor |
Wiadomość |
krystian276
Prezes FS-Garage
Liczba postów: 368
Imię: Krystian
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Kadet
|
|
03-11-2017 01:29:30 |
|
|
Rometowiec14
Romeciarz na całego
Liczba postów: 265
Imię: Wiktor
Skąd: ok.Tarnobrzega
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Remont silnika
Wracam po prawie miesiącu.
Silnik złożyłem już 3 tygodnie temu, ale nie miałem kiedy o tym napisać.
Pewnie niektórzy z Was widzieli moje posty dot. ciężko chodzącego wału. Teraz chodzi trochę lżej, ale jest też inna sprawa. Doszło w końcu do odpalenia. Chcę kopać, a tu kopnik zablokowany. Ściągnąłem cylinder, ale i to nie pomogło. Na drugi dzień zdjąłem iskrownik co było przyczyną zablokowanego kopnika. Sprawdzam iskrę, a tu nie ma. Trzeba było umyć iskrownik w nafcie i iskra wróciła. W końcu przyszedł czas na odpalenie. NIe łapał za nic, okazało się, że kondensator stykał się z krzywką. Nareszcie zaczął łapać i odpalił...ale za chwilę zgasł, a to za sprawą ciężko chodzącego wału. Na drugi dzień chciałem odpalać i nic. Iskra niebieska, paliwo dochodzi, kompresja bardzo dobra, przerwa na platynkach to 0,4mm i szczelinomierz wchodzi z niedużym oporem. Dodatkowo nie wiem jak to jest, ale na biegu wciskająć sprzęglo koło kręci się jak użyję siły. Regulowałem to też na wiele sposobów.
Doradzilibyście coś w tej sprawie, bo już naprawdę skończyły mi się pomysły
Z góry dziękuję
|
|
29-11-2017 16:25:38 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|