Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Pony M3] Problem z ustawieniem gaźnika w silniku s38
Autor Wiadomość
hvil Offline
Technik
*


Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
[Pony M3] Problem z ustawieniem gaźnika w silniku s38
Witajcie,
Bardzo proszę Was o pomoc. Mojej córci motorynka przez ostatnie 2 lata można powiedzieć paliła przyzwoicie, wiadomo czasem strzeliła focha i się zalała czy po miesięcznym staniu trzeba było z 10 razy się przekopać, ale jak już rozjeżdżona paliła dosłownie idealnie.

I klops... ostatnio zassała z baku taki syf, że szok... pływak cały w błocie, reszta też.
Rozebrałem przeczyściłem wszystko - dysze obie i komorę pływakową, wykąpałem cały gaźnik w środku do czyszczenia przepustnic i przepłukałem spirytem.

Iglicy poziomu nie ruszałem, wkręciłem obie dysze, pływak dokupiłem nowy bo stary był pogięty (ktoś musiał złożyć gaźnik nie trafiając w otwór iglicą pływaka).
Śrubkę regulacji mieszanki wkręciłem na maxa i wykręciłem 2 obroty, śrubkę regulacji biegu jałowego wkręciłem tak by była minimalna szczelina przepustnicy.

I nic...motocykl martwy, przestał się zalewać benzyną z filtra paliwa, przestał przeciekać pokrywą komory pływakowej ale nie pali... nowa świeca i nadal nic.

Co z tym gaźnikiem robiłem nie tak? I drugie pytanko, czy może jest jakichś plug and play zamiennik tego gaźnika?

P.s. Czy są w necie jakieś zestawy regeneracyjne warte uwagi? Bo w gaźnikach MZ wiem, że chińskie zestawy sprawiają, że gaźniki przestają chodzić. Bo już myślę może kupić nowe dysze by znowu odżył?
12-09-2017 21:53:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: [Pony M3] Problem z ustawieniem gaźnika w silniku s38
Pierwsze i najprostsze- benzyna w strzykawce, plak, czy cokolwiek łatwopalnego, co możesz dać w gardziel czy pod świecę, jeśli silnik zechce odpalić, gaźnik znowu na stół i przeczyść, czy to sprężonym powietrzem, czy to jakimś plastikowym drucikiem wszystkie kanaliki w gaźniku, zapewne tam również dostał się brud, którego ciężko wymyć z zewnątrz.
Jeśli nie, szukaj przyczyny w świecy, kolejnym kiepskim paliwie.
PS. W pony M3 masz silnik s38, czy 025?

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2017 22:09:13 przez plusminus.)
12-09-2017 22:05:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hvil Offline
Technik
*


Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: [Pony M3] Problem z ustawieniem gaźnika w silniku s38
Plusminus dzięki! W sumie nie wpadłem na to by na plaka palić dwusuwa ale w sumie racja, powinno pójść.

Co do m3... no mam tam silnik z komara z biegami w rączce ale bez pedałów, bo 025 nie do dostania był w przyzwoitej kasie. A że to dla mej córci to i łatwiej ogarnie z rączką.
12-09-2017 23:50:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hvil Offline
Technik
*


Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: [Pony M3] Problem z ustawieniem gaźnika w silniku s38
Nadal mam problem z motorynki paleniem.... gaźnik regulowany, zmieniany, kompresja jest wszystko ok, a sprawa ma się tak:

Jak długo stoi i odkręcę kranik i poczekam z pół h na odkręconym kraniku to nawet uda się zapalić... jak ją przeleję by od razu palić to ją zalewa i nie pali. Bez zalewania też nie chce... o co kaman? Jak zakręcę po zalaniu jej przelewem w gaźniku kranik i poczekam z 20 minut to na zamknietym kraniku zapali.

Na pych po dłuuuugim pchani łapie...
18-06-2018 12:16:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: tomangelo
Dzisiaj 16:12:54
» Odpowiedzi: 176
» Wyświetleń: 9417
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: de_gumis
Dzisiaj 13:58:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 23
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Jakub
Dzisiaj 13:41:26
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 812
Naklejki na Jubilatach 2
Ostatni post: TobiaszDymek
Dzisiaj 12:41:39
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 33
Dźwignia hamulca i podnóż...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Dzisiaj 09:39:07
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 70
Koła ogar 200
Ostatni post: Pablo321
Dzisiaj 00:21:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 44
Zatarty S38
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 00:19:31
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 2240
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:27:16
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 476
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:23:25
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 556
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:17:44
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 1580
Remont
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:00:17
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 2041
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:49:13
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 529
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:47:46
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 479
Automat zmiany biegów Oga...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:42:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 309
Brak chęci do życia motor...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:41:30
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 313

Reklama