Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Problem z odpalaniem
|
Autor |
Wiadomość |
Pan Zdzisław
Uczeń

Liczba postów: 205
Imię: Piotr
Skąd: Kłodzko
Pojazd: Inny
|
RE: Problem z odpalaniem
Nie chce się wymądrzać, bo średnio się znam, ale jednak chce pomóc. Na NGK może nie działać, ponieważ ten iskrownik nie daje mu wystarczającego napięcia, czyli po prostu ma iskrę, ale jest bardzo słaba. U mnie też nie działa (niestety...) Najprawdopodobniej, aby NGK działał, musiałbyś wymienić cewkę z kondensatorem lub kupić nowy iskrownik. Co do odpalania. Upewnij się, czy gaźnik nie ma ustawionych za mały obrotów. Możliwe też, że zahaczyłeś o krawężnik linką od sprzęgła, co mogło sprawić, że albo nie działa, albo się zablokowało i sprawia, że ciągle jest wciśnięte. To by tłumaczyło, dlaczego ci zgasł od razu po wrzuceniu jedynki ze sprzęgłem. Drugą opcją może być też badziewny gaźnik. Sam mam z tym problem, najlepiej kupić nowy, nawet chiński tani, będzie na pewno lepiej wykonany niż ten Polski. Upewnij się też czy magneto jest dokręcone, bo jak odpala to działa, ale możliwe, że jest źle dokręcony i jak ustawi się przez przypadek sam to odpali. Kupiłbym też nowy przerywacz do tego iskrownika, ale jak odpala to myślę, że to nie z nim problem. Jak blokują się biegi, to zdejmij też lewą pokrywę i sprawdź czy biegi ci się zmieniają lub czy nie wyskoczyła taka kluka, która sprawia, że te biegi się zmieniają. Ale to są tylko gdybania, bo musiałbym zobaczyć go na oczy. Chociaż skoro odpala, to czemu napisałeś, że nie odpala. Możliwe, że brakuje mu też oleju, ale jak już mówiłem powodów może być tysiąc, bo go przed sobą nie widzę.
|
|
27-08-2017 01:03:57 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|