Komar 231
|
Autor |
Wiadomość |
Fojerman
Nowy
Liczba postów: 26
Imię: Stanisław
Skąd: Rybnik
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 231
Ktoś coć podpowie? Próbowałem odpalić Komara, żeby trochę pojeździć w stanie takim, jak po zakupie. Niestety na dzień dzisiejszy Komar „dzielnie się broni” i nie chce palić. Znaczy, czasami zapali i zgaśnie. Wymieniłem kilka gaźników, przerywacz, ustawiłem, tak mi się wydaje, zapłon. Zmieniłem też simeringi na wale pod magnetem i na wałku zdawczym. Ciągle ścina mi klinki na magnecie. Nie wiem już, co może być powodem? Magneto zmieniałem na inne, ale nie pomogło. Myślałem, że może zły materiał na klinki, ale miałem już różne.
Choć nie Porsche, to nie gorsze...
|
|
08-06-2017 13:49:24 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Komar 231
(08-06-2017 13:49:24)Fojerman napisał(a): [...]Ciągle ścina mi klinki na magnecie. Nie wiem już, co może być powodem? Magneto zmieniałem na inne, ale nie pomogło. Myślałem, że może zły materiał na klinki, ale miałem już różne.
Klin to może być nawet z plastiku, byle w czasie zakładania magneta trzymał się w całości. Potem klin nie spełnia już żadnej funkcji. Skoro ścina klin to znaczy, że magneto obraca się po stożku. Skoto magneto podmieniałeś, to ewidentnie wał jest trafiony, bo nie trzyma magneta, proste. Też w jednym silniku miałem taki przypadek i po rozbiórce wał okazał się krzywy z każdej możliwej strony.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
08-06-2017 23:26:29 |
|
|
Rafku
Drucidruci tu
Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Komar 231
Bo silnik to nie tylko gaźnik, sprzęgło, biegi....
Zajmij się pierw podstawą, czyli podkreślę kapitalnym remontem silnika, począwszy od dystansowania wszystkiego, poprzez usprawnienie czyli polerowanie kanałów, zgranie kanałów z karterami na regeneracji, która jest potrzebna dla danej części kończąc...
Bo rzeczy o których ty piszesz to w tych silnikach to rzeczy raczej od czasu do czasu wymagające przejrzenia, regulacji, naprawy no...
Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80
Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
|
|
02-08-2017 20:05:35 |
|
|
rafi555
Zawodowiec
Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Komar 231
(02-08-2017 21:58:44)kacperszkudlarek napisał(a): ...To są silniki które mają już ponad 40-30 lat, zawsze coś będzie w nich do zrobienia/podregulowana.
je reguluje się zawsze żeby odpalić trzeba mieś zdrowie i ze 100zł na części, silnik s38 nigdy nie działanie da się go ustawić jak by nie robił po 10km na nowo, jeszcze żeby pod spowalniacze podjeżdżał,
ja na twoim miejscu zrobił bym mu remont i tylko przepalał od czasu do czasu ewentualnie jazda po podwórku, do tego ten komarek jest rzadki i szkoda by go było popsuć (w sumie to nieruszany się sypie)
PS sory za lekki offtop
|
|
02-08-2017 23:24:59 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 9 gości
|
|