| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 1 głosów - 5 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Gwint na wale
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		XStuntManiac 
 
 
		
			Motomaniak z brakami wiedzy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 81 
Imię: Piotrek 
Skąd: Lubelskie 
Pojazd: Romet Kadet 
	
		
	 | 
	
		
			
Gwint na wale 
			 
			
				Witam, mam pewien problem. 
 
Otóż zakupiłem używany wał i gwinty po obu stronach, czyli od koszyka sprzęgłowego jak i od magneta, wyglądają nie za ciekawie, mianowicie, gwinty są lekko puknięte i  nakrętki wchodzą z ogromnym oporem a nie chciałbym uszkodzić niczego. 
 
Mam zamiar kupić dwie narzynki i te gwinty poprawić, ale ni cholery nie mam pojęcia, jakie to są gwinty, bo wiem, że drobne, ale potrzeba mi dokładnych oznaczeń, żeby nie kupić narzynki z gwintem z np. innym skokiem. 
 
Wszelkie odpowiedzi, pod tytułem "poszukaj se w internecie, a nie forum zaśmiecasz" nie są mile widziane, ponieważ przeszukałem wcześniej internet, dlatego tu piszę.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 20-07-2017 20:48:49 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		Romecik1234 
 
 
		
			Romet go opamiętał :D  
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 170 
Imię: Kamil 
Skąd: Dobrosławów  
Pojazd: Romet 2375 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 20-07-2017 21:03:31 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		XStuntManiac 
 
 
		
			Motomaniak z brakami wiedzy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 81 
Imię: Piotrek 
Skąd: Lubelskie 
Pojazd: Romet Kadet 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Gwint na wale 
			 
			
				 (21-07-2017 13:25:03)Michał napisał(a):  Od strony magneta jest m10x1, od strony sprzęgła to już było różnie- albo też m10x1, albo m8x1. 
Od magneta jest 10mm, a od sprzęgła jest troszkę węższe, bo 8mm
  
 (21-07-2017 13:01:39)Kanc1erz napisał(a):   (21-07-2017 12:58:04)XStuntManiac napisał(a):   (21-07-2017 12:54:39)Kanc1erz napisał(a):  Skok gwintu jest na 90% 1. Ja jak miałem "spłaszczony" gwint na końcu, to po prostu wziąłem pilnik i zdjąłem pierwsze dwa zwoje. 
 
Ja mam spłaszczone zwoje gdzieś mniej więcej w połowie i na końcu, a gdzieniegdzie nawet lekko wgięty. 
 
Ok, tyle mi było potrzeba, dzięki za pomoc. 
 
BTW   Zawsze możesz policzyć skok - suwmiarka, mierzysz długość gwintu, liczysz zwoje, dzielisz EDIT: l/n i masz skok   
O widzisz, nie pomyślałem o tym, żeby policzyć skok gwintu. 
Będę na przyszłość wiedział.
 
Jeszcze raz dzięki za pomoc.
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-07-2017 15:05:08 przez XStuntManiac.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 21-07-2017 15:03:13 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		zakrzes 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 178 
Imię: Michael 
Skąd: Plock 
Pojazd: Romet Ogar 205 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 21-07-2017 17:57:29 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |