Mój Romet albo Ogar
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Mój Romet albo Ogar
Jemu nie chodzi o czytelność cyfr, lecz czego dotyczy.
To jest nr ślinika, kiedyś silnik nie był częścią wymienną pojazdu, więc go nabijali i wpisywali.
Co do pozostałych "niezbędnych" danych technicznych do DR - diagnosta powinien wiedzieć, np rok produkcji (w WdE podana jest jedynie data pierwszej rejestracji), masa własna i dopuszczalna, nacisk osi, ilość osób, moc w kW i coś tam jeszcze ... tak na szybko nie pamiętam.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-07-2017 17:56:47 przez joozek.)
|
|
01-07-2017 17:54:17 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (07-01-2017)
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Mój Romet albo Ogar
(20-04-2017 18:49:31)kacperszkudlarek napisał(a): Silnik który oryginalnie był w tym modelu (50 t-1) był wadliwy (silnik 019)
O co śmiechłem.
Że wymaga troski, że bardziej awaryjny niż 2b to się zgodzę.
Ale wadliwy?
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
21-07-2017 12:06:17 |
|
|
Pablo z Garażu
Pogromca korozji :D
Liczba postów: 166
Imię: Paweł
Skąd: Ok. Krosna [RKR]
Pojazd: Inny
|
|
21-07-2017 12:24:00 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|