Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Zawieszenie Romet-a, widełki, najlepiej jeśli byłyby już pomalowane na gotowo, ale oczywiście możesz je potem okleić, zabezpieczyć przed piaskiem korundu, by się nie dostał do środka, a potem pomalować.
Nie dotyczy to malowania proszkowego, niestety tuleje PCV pójdą z dymem.
Dlatego planując późniejsze malowanie proszkowe, najpierw trzeba je pomalować.
Jeszcze jedno. Przed wprasowaniem tulei i złożeniem wszystkiego do kupy, najpierw wszystko myję, potem szlifuję wnętrza rur widelca, odpylam i znów myję. Dopiero potem osadzam tuleje. Sprężyny i lagi też dokładnie myję.
Składam wszystko jak nówki.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
02-06-2017 11:59:45 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Trochę to "jutro" trwało, ale w końcu znalazłem czas.
Z wymiarowałem oryginał, nowa sztuka, po wciśnięciu przylega idealnie.
Wymiar zewnętrzny 23, może też mieć 22 mm.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
24-07-2017 00:13:57 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Buba27 (07-24-2017)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Dwa dni intensywnej roboty i amortyzatory gotowe.
Główki i górne osłony polerowane. Dolne tuleje ocynkowane, reszta jak zawsze - nowe.
Przy okazji 2 kpl tulei poliamidowych pod fi 23 mm
ZAPRASZAM
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018 22:56:46 przez joozek.)
|
|
24-09-2017 01:39:32 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (09-24-2017)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Kolejne amortyzatory kryte.
1. wszystkie elementy aluminiowe - polerowane, dolne tuleje stalowe - ocynk galwaniczny.
2. wszystkie elementy chromowane
Efekt końcowy ...
ZAPRASZAM
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018 22:57:20 przez joozek.)
|
|
05-10-2017 12:21:51 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (10-05-2017)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|